יועצי ראה"מ על הדרישה לעצור את הערעור לבג"ץ: הפרקליטות בפאניקה

    איתי גדסי No Comments on יועצי ראה"מ על הדרישה לעצור את הערעור לבג"ץ: הפרקליטות בפאניקה

    יועצי ראש הממשלה יונתן אוריך ועופר גולן שחשודים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר לכאורה, מגיבים לרצון בפרקליטות לעצור את זכותם לערער בבג"ץ בעניינם בבקשה כי לא יחדרו לפלאפון האישי שלהם במסגרת החקירה של הפרשה הזניחה, לדבריהם, "הפרקליטות מפחדת שהאמת תחשף: בכל יום היא מאפשרת למשטרה לחטט בטלפונים ניידים של אזרחים בלי צו ובניגוד לחוק"

    יונתן אוריך צילום: פלאש 90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרקליטות מתנגדת לערעור שהוגש לבג"ץ ע"י יועצי ראש הממשלה יונתן אוריך ועופר גולן כנגד האישור שנתן ביהמ"ש לחטט בפלאפונים האישיים שלהם, במסגרת חקירת הטרדת עד המדינה לכאורה ע"י רכב עם רמקולים שעבר בסמוך לביתו במהלך קמפיין הבחירות לכנסת. בפרקליטות מבקשים מבג"ץ לא לקבל את הזכות לערעור.

    נזכיר כי במהלך החקירה חדרו החוקרים באופן עברייני לפאלפון של אוריך לצורך השלמת חקירה בתיק 4,000. דבר שאסור על פי חוק.

    יועצי ראש הממשלה עופר גולן ויונתן אוריך בתגובה להחלטת הפרקליטות להתנגד לדיון בבית המשפט העליון: "הפרקליטות בפאניקה מביקורת ודיון ענייני בסוגיה עקרונית של דריסת זכויות נחקרים, מפני שהיא מפחדת שהאמת תחשף: בכל יום היא מאפשרת למשטרה לחטט בטלפונים ניידים של אזרחים בלי צו ובניגוד לחוק – מתחת לאפו של בית המשפט".

    עוד הוסיפו: "בית המשפט חייב לשלוח למשטרה ולפרקליטות מסר ברור: לא נכשיר את הפעולות הפסולות שלכם. שמירה על זכויות הפרט הן ערך עליון במשטר דמוקרטי".



    0 תגובות