נתניהו נפגש עם פומפאו: "בעודינו מדברים איראן מגבירה את התוקפנות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו נפגש עם פומפאו: "בעודינו מדברים איראן מגבירה את התוקפנות"

    ראש הממשלה נפגש עם שר החוץ האמריקאי בליסבון. בפגישה העלה נתניהו, את הלחץ שהנשיא טראמפ הגביר על איראן ושיבח אותו על הדרך העקבית בהטלת הסנקציות הקשות. ראה"מ הודה למזכיר המדינה על ההכרזה הרשמית כי "ההתנחלויות חוקיות"

    ראש הממשלה עם שר החוץ האמריקאי היום בליסבון צילום: קובי גדעון / לע"מ
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו, בליסבון. בצל המתיחות הגדולה עם איראן והסיכוי להתנגשות מלחמתית מולה.

    רה"מ נתניהו אמר בפתח הפגישה: "הנושא הראשון שאעלה יהיה איראן, כך גם הנושא השני והשלישי, וכן עוד נושאים רבים".

    KBG_GPO200

    נתניהו החמיא לנשיא ארה"ב: "התברכנו שהנשיא טראמפ מוביל מדיניות עקבית של הפעלת לחץ נגד איראן. איראן מגבירה את תוקפנותה באזור, אפילו בעודנו מדברים. הם קוראים עלינו תיגר מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון, עזה ותימן ואנו מתמודדים ישירות עם התוקפנות הזאת".

    KBG_GPO204

    ראש הממשלה הזכיר את ההסכם ההגנה מול ארה"ב: "שיתוף הפעולה הישראלי-אמריקני הוא הכרחי למאמץ הזה, שמשרת את המטרות של מדינות רבות באזור. זה יהיה הנושא הראשון שאעלה, כולל היכולת לחזק ולקדם את ההגנה המשותפת שלנו".

    KBG_GPO205

    נתניהו הודה לפומפאו על ההצהרה הרשמית כי ההתנחלויות הן חוקיות אני מודה לך מאוד, "אני חושב שבניגוד לדעה הרווחת, זה דווקא מקדם את תהליך השלום, כי על השלום להיות מבוסס על אמת ולא על שקר".

    בסיום דבריו אמר ראש הממשלה: "אנו מחויבים לקדם את השגשוג, הביטחון והשלום באזור. אני מאמין שהשיחה הזאת, ושיחות נוספות שעוד יהיו, יעשו בדיוק את זה".

    KBG_GPO203

    KBG_GPO202




    0 תגובות