ח"כ טיבי: "ח"כ גפני מגלה הבנה לצרכים של הציבור הערבי"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ טיבי: "ח"כ גפני מגלה הבנה לצרכים של הציבור הערבי"

    ח"כ אחמד טיבי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת מרכז-שמאל-חרדים שהוא יתמוך בה מבחוץ, "עד היום אף אחד לא לקח את ההצעה ברצינות. החרדים מתבצרים בבלוק ויכולים להפסיד יחד עם יו"ר הבלוק"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אחמד טיבי התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי והתייחס ליחסי האמון והעבודה המשותפת בוועדות הכנסת בינו לבין חברי הכנסת החרדיים: "אנחנו חברים באותה וועדה, לפעמים האינטרסים מצטלבים. ח"כ גפני מגלה הבנה לצרכים של הציבור הערבי וגם עוד חברי כנסת. ההתקפה של ליברמן כנגדנו וכנגד החרדים זו גזענות".

    טיבי הוסיף להסביר על הקשר עם החכי"ם בקואליציה: "אנחנו לא הולכים כל הזמן יחד. יש לפעמים שאנחנו מתנגדים להצעות כאלה ואחרות. אבל לפעמים שיש הצעות חוק שאני צריך להעביר שהם הצעות חברתיות אזרחיות, כמו ההצעה על הפקקים על כביש 6 האם לפטור את התושבים מתשלום. לא מבין למה בליכוד מתנגדים לחוקים. אני העברתי כמעט 20 חוקים בכנסת".

    על האפשרות לתמוך בממשלה עם חרדים אומר טיבי, "כצפוי הפגישה בין נתניהו וגנץ לא עלתה יפה. גנץ לא קנה את המניפולציות שלו. אני דיברתי על ממשלה של מרכז שמאל חרדים. עד עכשיו לא לקחו אותו בחשבון. וזה בגלל שהחרדים מתבצרים בבלוק והם יכולים להפסיד יחד עם יו"ר הבלוק".

     



    0 תגובות