לפיד תוקף את נתניהו ומבהיר: "תקום ממשלה אם נתניהו יהיה שני"

    איתי גדסי No Comments on לפיד תוקף את נתניהו ומבהיר: "תקום ממשלה אם נתניהו יהיה שני"

    ח"כ יאיר לפיד נפגש עם יו"ר הכנסת והבהיר לו, "כי ממשלה תקום מחר בבוקר רק אם נתניהו יסכים להיות השני ברוטציה".לפני כן תקף לפיד בחריפות את נתניהו, "בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום חמורים, שהפסיד בבחירות, תוקע את המדינה. מספיק עם הטירוף הזה"

    לפיד עם אדלשטיין בפתח פגישתם צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש לפני זמן קצר עם ח"כ יאיר לפיד ממנהיגי כחול לבן לבדו בלשכה במסגרת המאמצים להקמת ממשלת אחדות. לפיד הוא המתנגד העיקרי להקמת ממשלת אחדות יחד עם ראה"מ נתניהו. מלשכת יו"ר הכנסת נמסר: "במהלך הפגישה אמר לפיד לאדלשטיין שניתן להקים ממשלת אחדות מחר בבוקר עם נתניהו יסכים להיות שני ברוטציה".

    לפיד שמתעלם מהניצחון הימין היחסי ובלוק ה-55 של ראש הממשלה. נראה כי הוא מנסה בכוח להרחיק את חלום הקמת ממשלת אחדות, לאור הקריאות הקיצוניות של לפיד כנגד ראש הממשלה.

    מוקדם יותר תקף לפיד את נתניהו בישיבה סיעת כחול לבן: "ביבי כמו ביבי, יש לו מטרה אחת. לפרק את כחול לבן. הקמנו אלטרנטיבה אמיתית לשלטון הכושל שלו – אז הוא עושה הכל כדי לגרום לנו להסתכסך ולהתפרק. ככה הוא עובד".

    עוד תקף לפיד, "בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום חמורים, שהפסיד בבחירות, תוקע את המדינה. מספיק עם הטירוף הזה. יש מדינה לנהל. אבל ביבי דוחף לבחירות. זה מה שעורכי הדין שלו המליצו לו".

     

    מהליכוד נמסר מוקדם יותר: "מצער שבני גנץ לא מרים את הכפפה לממשלת אחדות שתממש הזדמנויות היסטוריות למדינת ישראל – וביניהם ברית הגנה עם ארה״ב והחלת הריבונות הישראלית על בקעת הירדן. אסור להחמיץ את השעה".



    0 תגובות