נתניהו תוקף את אירופה: "מוותרים לאיראן – לא למדו כלום מההיסטוריה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו תוקף את אירופה: "מוותרים לאיראן – לא למדו כלום מההיסטוריה"

    ללא בושה הצטרפו שישה מדינות מהאיחוד האירופי למנגנון עקיפת הסנקציות האמריקאיות כנגד איראן. אירופה שנרדמת אל מול הסכנה והעיקר לעשות כסף עם האיראנים, זכו למתקפה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמנסה להתריע אל מול הסכנה: "בשעה ששוחטים איראנים באירופה ממהרים להעניק וויתורים"

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא לקרב מול מדינות אירופה המתנוונות. נתניהו תקף בחריפות את ממשלות אירופה שמנסות לעקוף את הסנקציות האמריקניות על איראן, ואמר "כי בשעה שהאיראנים ושליחיהם שוחטים מאות אנשים ברחבי המזרח התיכון – בטהרן, בבגדד ובביירות – מדינות אירופה ממהרות להעניק ויתורים נוספים לאיראן".

    רה"מ נתניהו הדגיש כי הן לא למדו שום דבר מההיסטוריה – וההיסטוריה תשפוט אותן. רה"מ נתניהו קרא למדינות להצטרף להגברת הלחץ והסנקציות על איראן, כפי שעשתה ארה"ב.

    ביום שישי האחרון הצהירו שש מדינות אירופאיות על כוונתן להצטרף ל-INSTEX- מנגנון שנועד לאפשר לאיראן לעקוף את הסנקציות האמריקאיות. דובר משרד החוץ הגיב להחלטה: "בלגיה, דנמרק, פינלנד, הולנד, נורבגיה ושבדיה לא יכלו לבחור תזמון גרוע יותר. מאות האיראנים החפים מפשע שנהרגו במהלך ההפגנות האחרונות מתהפכים בקברם.

    "ידידותינו האירופאיות- איזה מסר בדיוק אתן שולחות לעם האיראני והאם לא יהיה זה יעיל ומוסרי יותר לעשות דזיגנציות לשליחי המשטר שרצחו את אותם חפים מפשע? איך אתם חושבים שהמשטר האיראני ומשמרות המהפכה יבינו את המחווה הזו שלכם?".



    0 תגובות