השר סמוטריץ' בחנוכת בית חב"ד: "תודה על הטוב, החסד והאחדות"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on השר סמוטריץ' בחנוכת בית חב"ד: "תודה על הטוב, החסד והאחדות"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נאם בחנוכת בית חב"ד בשדה התעופה הבינלאומי החדש "רמון" בסמוך לאילת, בדבריו העלה על נס את פעילות חב"ד בעולם, "אני מבקש להגיד תודה בשם ממשלת ישראל, בשם אזרחי ישראל כולם ובשם כל יהודי באשר הוא, על המפעל הענק הזה של הרב'ה"

    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' השתתף היום (ראשון) בטקס חנוכת בית חב"ד בשדה התעופה רמון. שר התחבורה נאם באירוע והעלה על נס את פעילות חסידות חב"ד בכל מקום:  "קצת יותר מכל הטוב שחב"ד מביאה לעולם זה מה שמדינת ישראל צריכה בעת הזאת. קצת יותר אחדות, קצת יותר עין טובה".

    עוד הוסיף השר והחמיא לפעילות המבורכת, "חב"ד הם א-מפלגתיים ולא סתם, הם נגד פילוגים ונגד פירודים. אנחנו כאן, חונכים את בית חב"ד בשדה רמון ומקבלים את פניהם של הנוחתים והטסים ובונים בסיס להפצת מעיינות חב"ד החוצה".

    סמוטריץ' סיפר בנאומו, "בשבוע שעבר, התקיים כנס השלוחים בניו יורק, ולמרות שאני משתדל לא לצאת לחוץ לארץ נעניתי ותכננתי להגיע לכינוס בגלל החשיבות הרבה של הפעילות של חב"ד. לבסוף מסיבות שונות ביטלתי את הטיסה אבל אני רוצה להגיד לכם פה את המסר שרציתי להביא לשם".

    "אני מבקש להגיד תודה בשם ממשלת ישראל, בשם אזרחי ישראל כולם ובשם כל יהודי באשר הוא, על המפעל הענק הזה של הרב'ה. מפעל השלוחים שנכון לכל משימה עבור כל יהודי. תודה על הטוב, החסד, האחדות תודה על השליחות. אשריכם ואשרינו שאנו זוכים לחנוך את בית החב"ד ולהוסיף עוד מעט מהאור שחב"ד מביאה לעולם". סיים השר את נאומו המרגש.



    1 תגובות

    מיין תגובות