ח"כ זוהר: "אין סיכוי להקים ממשלה עם כחול לבן – הפתרון הוא ליברמן"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ זוהר: "אין סיכוי להקים ממשלה עם כחול לבן – הפתרון הוא ליברמן"

    ח"כ מיקי זוהר לא מתרגש מיוזמה של יו"ר הכנסת לחידוש המו"מ בין כחול לבן והליכוד, לדבריו, "כחול לבן יגידו לכם שזה רק נתניהו אך הפערים האידיאולוגיים בנינו, חוסר האמון והשנאה התהומית שלהם כלפי רה"מ הם אלו שמונעים את הקמת הממשלה"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד יו"ר הכנסת מאיץ את המגעים בין צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד במטרה לנסות להקים ממשלה בפעם האחרונה, לפני הליכה לבחירות שלישיות. ח"כ ויו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר לא נותן למהלך סיכוי ואומר: "‏יוזמת יו״ר הכנסת מגיעה עם כוונות טובות אך אין לה סיכוי להתממש".

    לדבריו, "כחול לבן יגידו לכם שזה רק נתניהו אך הפערים האידיאולוגיים בנינו, חוסר האמון והשנאה התהומית שלהם כלפי רה״מ הם אלו שמונעים מהם להסכים לממשלת אחדות", אומר זוהר בהחלטיות.

    זוהר שוב חוזר לחזר אחרי ליברמן, "הדרך היחידה להקים ממשלה היא לשכנע את ליברמן להצטרף למחנה הימין בממשלת 63".

    אמש אמר יו"ר הכנסת לתקשורת כי הוא עומל לכנס את צוותי המו"מ במשרדו שיקבלו החלטה. בדבריו אמר אדלשטיין, "כולם מבינים: ישראל מצויה בעיצומו של מצב חירום שלטוני שעלול להביא לקריסה כלכלית וחברתית. זו אכן אזעקת אמת".

    אדלשטיין קרא להקים ממשלת אחדות במהירות, "זהו רגע האמת של הפוליטיקה הישראלית. לא יהיה עוד רגע אחר. זהו הרגע לבחור בין מנהיגות לפחדנות. בין התחברות לכמיהת הציבור – כל הציבור – לבין משבר אמון קולוסאלי".



    0 תגובות