- רדיו קול חי - -

הרב הראשי לשלוחים העתידיים: "כשאש התורה בוערת האדם מאיר"

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו אשר נמצא בימים אלו בעיצומו של מסע חיזוק בקהילות היהודיות בארצות הברית ובארגנטינה, מסר אמש שיעור בפני בחורי ישיבת אהלי תורה בארה"ב, אשר בהמשך מתעתדים להצטרף לאלפי שליחי חב"ד ברחבי העולם.

בסיומו של השיעור שוחח הרב הראשי עם הבחורים על ההכנה אותה הם נדרשים לעשות בימיהם בישיבה בטרם יוכלו לצאת לשליחות ואמר "כאשר אנחנו עושים את ההשתדלות שלנו להפיץ תורה וקדושה בעולם אנו מגיעים למימושו של הפסוק "ובני בשר יקראו בשמך" אבל לא יכול אדם להפיץ אור של קדושה אם הוא עצמו אינו אור של תורה. אם הוא עצמו, יש בו קרירות ואין לו את החיבור המושלם לבית המדרש".

WhatsApp Image 2019-11-28 at 10.54.02 [1]

"רק כאשר בוער באדם אש התורה, רק כאשר בוער בו הרשב״א והריטב״א והרמב״ן ורש״י אז ניתן להיות בגדר תופח על מנת להתפיח ולהאיר את אור ה׳ בעולם כולו, אם לא זה לא עובד". אמר הרב לתלמידי הישיבה.

הרב הראשי הפציר בבחורים, "תנצלו כל שניה שאתם כאן בבית המדרש, לעמל התורה וכל רגע ורגע להוסיף בכם עוד ועוד תורה ויראת ה׳. לאחר מכן כאשר יכוון אתכם הקב״ה לשליחות בעולמו תמשיכו בדרך זו וכך תצליחו להשפיע תורה וקדושה על כל הסובבים אתכם". כך סיים הרב הראשי את דבריו, אשר הותירו רושם בל ימחה באזני כלל בחורי הישיבה.

בהמשך המסע צפוי הרב הראשי לארגנטינה שם צפויים לו פגישות עם מנהיגי הקהילות בערים השונות וכן שיעורים מיוחדים אותם יישא נשיא בית הדין הגדול בפני אלפי יהודי ארגנטינה המצפים לבואו.