הריסת בית המחבלים; במערכת הפוליטית מברכים

    איתי גדסי No Comments on הריסת בית המחבלים; במערכת הפוליטית מברכים

    תגובות רבות במערכת הפוליטית להריסת בית המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד: מברכים את מערכת הביטחון, פגיעה ממוקדת במחבלים וברכושם היא המינימום הנדרש למלחמה בטרור, בדרך זו נגביר עוד יותר את ההרתעה הישראלית ונגרום להפחתת גלי האלימות ופיגועי הטרור"

    תמונת אילוסטרציה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת הפוליטית מברכים את כוחות הביטחון על הריסת בתי המחבלים המתועבים שרצחו את דביר שורק הי"ד וקוראים להמשך המגמה ואף לנקיטת יד קשה יותר בכדי למנוע פעולות טרור בעתיד.

    שר הביטחון נפתלי בנט התייחס הבוקר להריסה ואמר: "לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי. דם יהודי אינו הפקר".

    חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) בתגובה להריסת בתי המחבלים, שרצחו את דביר שורק ז"ל: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אני מברכת את שר הביטחון, על שנענה לפניותי להרוס את בתי המחבלים, וכן את כוחות הביטחון והמינהל האזרחי על הריסת בתי המחבלים, שהיו חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה, בו נפל דביר שורק ז"ל. הריסת בתי מחבלים הוכחה כיעילה והכרחית להפחתת הטרור ולהגברת ההרתעה הישראלית. בהזדמנות זו, אני קוראת למקבלי ההחלטות להרחיב את הריסת הבתים למחבלים ש'רק פצעו'. בדרך זו, נגביר עוד יותר את ההרתעה הישראלית ונגרום להפחתת גלי האלימות ופיגועי הטרור".

    פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה מסר בתגובה להריסת בתי המחבלים: "אנו מברכים את כוחות הבטחון על הריסת בתי המחבלים השפלים. אנו מצפים מן הממשלה להמשיך ולקדם את חבילת ההרתעה נגד מחבלים ובני משפחותיהם. הריסת בתי המחבלים הינה רק צעד ראשון. יש לגרש את משפחות המחבלים ולהפסיק את החגיגות של אותם שפלים בבתי הכלא. דמו של דביר ז"ל זועק מן האדמה ואנו נעשה הכל כדי שהוא יהיה קורבן הטרור האחרון", הצהירו בפורום.

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אומר בתגובה להריסה: "אנו מחזקים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שהרסו הלילה את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד. פגיעה ממוקדת במחבלים וברכושם היא המינימום הנדרש למלחמה בטרור. התשובה האמיתית אמורה להיות ענישה קולקטיבית, גם לשולחיהם ולתומכיהם, שצריכה לבוא לצד המשך הבנייה והרחבת ההתיישבות. זוהי התשובה הניצחת לטרור שמשיגה את ההרתעה כלפי בני העוולה שבאים לפגוע בנו. המשוואה צריכה להיות פשוטה מי שמנסה להרוס בית בישראל, ישראל תהרוס לו את הבית".



    0 תגובות