כתב אישום נגד גופשטיין; "החליטו שמלחמה בהתבוללות היא גזענות"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on כתב אישום נגד גופשטיין; "החליטו שמלחמה בהתבוללות היא גזענות"

    הפרקליטות (שלישי) תגיש היום כתב אישום כנגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, שמואשם בעבירות של הסתה לגזענות ותמיכה בטרור | גופשטיין הגיב ואמר כי: "זהו יום שחור שבו הפרקליטות והיועמ"ש במדינת ישראל, יוצאים באופן חד משמעי נגד תורת ישראל"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) יוגש בצהריים כתב אישום כנגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין על ידי הפרקליטות. על פי כתב האישום, גופשטיין מואשם בעבירות של הסתה לגזענות ותמיכה בטרור.

    יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, הגיב על כתב האישום ואמר: "נפל דבר בישראל. מנדלבליט ושי ניצן, באי כוחם של התנועה הרפורמית במערכת המשפט, החליטו שהמלחמה בהתבוללות היא גזענות. זהו יום שחור שבו הפרקליטות והיועמ"ש במדינת ישראל, יוצאים באופן חד משמעי נגד תורת ישראל. אין לי ספק שאילו מתתיהו ויהודה המכבים היו חיים היום הם היו מושלכים לכלא בעוון גזענות".

    "אבל זה לא יעזור להם", הוסיף גופשטיין, "אמשיך לפעול למען הצלתן של בנות ישראל ולמען מדינה יהודית. עברנו את פרעה ואחשוורוש נעבור גם את מנדלבליט ושי ניצן".

    עו"ד איתמר בן גביר שייצג את גופשטיין, אמר כי: "מדובר בכתב אישום שמגלם רדיפה וסתימת פיות נגד גופשטיין. מה שלא עושים כלפי ראשי המסיתים מהמגזר הערבי או אנשי שמאל קיצוני עושים כנגד גופשטיין. אמנם במהלך השימוע נפל אישום שייחס לגופשטיין שיבוש הליכי משפט לאחר שהוכחנו שאישום זה אינו עולה בקנה אחד עם העובדות אולם לטעמי כתב האישום כולו מגלה רדיפה פוליטית כלפי מי שפועל למען בנות ישראל ולטובת העם היהודי כולו", אמר בן גביר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנצי, ישר כח על העמידה שלך ועל הפעילות שלך לקירוב יהודים והחזרתם לתורת ישראל.