התסיסה בליכוד; זוהר וכץ נגד סער: "חצה קו אדום"

    איתי גדסי No Comments on התסיסה בליכוד; זוהר וכץ נגד סער: "חצה קו אדום"

    שר החוץ ישראל כץ על מהלכיו של גדעון סער: "השתלחויותיו האישיות של ח"כ גדעון סער ברה"מ בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו היא בעיני חציית קו אדום | ח"כ מיקי זוהר הזהיר: "אנו קרובים למערכת בחירות מכריעה ויש גם את היום שאחרי"

    ישראל כץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה בליכוד: שר החוץ ישראל כ"ץ פנה לפני זמן קצר לפעילי הליכוד וכתב: "השתלחויותיו האישיות של ח"כ גדעון סער ברה"מ בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו – היא בעיני חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית, ונראה כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד".

    יש להבדיל בין הזכות להתמודד (שלא חייבים לממשה), במידה ויכפו עלינו בחירות חדשות", מבהיר כץ, "לבין הניסיון להדיח ראש ממשלה, באמצעות הקדמת הפריימריז, או ניסיון לאסוף חתימות של חברי כנסת מהליכוד, כדי להקים ממשלה בראשות גנץ, בשותפות עם מרץ – כפי שעושים חלק מתומכיו של סער".

    "כפי שהודעתי, אני תומך בבנימין נתניהו במידה ויכפו עלינו בחירות נוספות, ואפעל בכל דרך, כדי למנוע את הדחתו", הצהיר כץ.

    בתוך כך, מוקדם יותר התייחס חבר הכנסת מיקי זוהר לסערה במפלגת הליכוד עם קריאתו של סער לקיים פריימריז וחילופי הדברים בינו לחבר הכנסת ניר ברקת ואמר: "חברי בליכוד, בימים האחרונים ראיתי יותר מדי מאבקים פנימיים בתנועה שלנו, שליפת הסכינים מתאימה יותר למפלגות אחרות. כל התמודדות שתהיה בליכוד בהתאם להחלטת המרכז תהיה דמוקרטית ויש לכבדה ולעשותה באופן מכבד. אני קורא ומזכיר לכולם, אנו קרובים למערכת בחירות מכריעה ויש גם את היום שאחרי".



    0 תגובות