- רדיו קול חי - -

נפתחה חנות קונספט קולינרית חדשה

המותג ארקוסטיל (Arcosteel) האוסטרלי הינו מותג בינלאומי מוביל במוצרים למטבח. יבואנית המותג בחרה בשיתוף פעולה מיוחד עם בית הספר הגבוה לקולינריה בבני ברק, במסגרת השת"פ נפתחה חנות קונספט מיוחדת עם מגוון מוצרי החברה אשר נמכרים לתלמידי בית הספר במחירים מיוחדים.

חב' ארקוסטיל ידועה עם מגוון מוצרים איכותיים הנותנים מענה לשפים מקצועיים, חובבנים, וכל מי שאוהב לבשל. ארקוסטיל שמה לה למטרה לייצר באמצעות חומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת לשמור על אורח חיי המדף של מוצריה ועל השימוש היומיומי הרב, מוצרי החברה מתאימים לכל משפחה ולהכנת כל ארוחה. ניתן למצוא בחנות הקונספט את המוצרים של ארקוסטיל לכל מטבח: מחבתות, סירים, סכינים כלי הגשה ועוד.

לוגו משותף שי אוחנה [1]בבית הספר הגבוה לקולינריה בניהולו של השף הנודע "שי אוחנה" שעבר לפני כחצי שנה למתחם החדש באזור התעשייה הצפוני בבני ברק מתקיימים מגוון קורסים נפרדים לגברים ולנשים, בוגרי בית הספר זוכים לתעודה מיוחדת מאת איגוד השפים הבינלאומי שמלווה את התכנים שנלמדים בבית הספר ומעניק תעודה לבוגרים.

במסגרת הלימודים והקורסים תלמידי בית הספר מתאמנים ומבשלים בכלי הבישול והסכינים של המותג ארקוסטיל.

בית הספר הינו היחיד הכשר למהדרין באזור המרכז , השיעורים מועברים על ידי השף ר' שי אוחנה שצבר ניסיון רב בארה"ב ובשנים האחרונות גם בישראל ומציע מגוון קורסים מקצועיים וסדנאות ייחודיות ומרתקות, בקורסים מקבלים התלמידים ידע מעמיק ומקיף אשר כולל בתוכו את מגוון סוגי המטבחים הכשרים בפרק זמן די קצר. התלמידים גם מקבלים במסגרת הלימודים ייעוץ עסקי וכן שיעור מיוחד על נאמן תברואה ובטיחות מזון במטרה להעניק את הידע והכלים בתחום התברואה ההיגיינה ובטיחות המזון בכל תהליכי הרכש האחסון, הייצור, ההכנה והגשה.

ר' שי אוחנה מציין שכל החומר העיוני מועבר בהתאמה לציבור שומרי תורה ומצוות, זאת לאור העובדה שגם הציבור שמעוניין בהוראת רבותיו לצאת ולהביא פרנסה לבני ביתו, מחפש את המקום הנכון והמתאים לאדם חרדי המקפיד על קלה כבחמורה ומצד שני אינו מוכן לוותר על איכות הלימודים והרמה הגבוהה.

דגש נוסף ניתן למצוא בבית הספר בכך שהלימודים נערכים בקבוצות קטנות וזאת לאור ניסיון העבר המראה על איכות הלימודים והיחס האישי שניתן ע"י המרצה לכל תלמיד ותלמיד בבית הספר.