בימין מגבים את נתניהו: "מאמינים בחפותך"

    איתי גדסי No Comments on בימין מגבים את נתניהו: "מאמינים בחפותך"

    במפלגות הימין מתייצבים להגנת ראש הממשלה נתניהו, בתגובה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום כנגדו: "אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל, ומאמינים בחפותו"

    המחנה הלאומי
    נתניהו וראשי בלוק הימין
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתגובה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אתמול להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה, מתייצבים במפלגות הימין להגנת ראש הממשלה נתניהו, ומגבים אותו במאבקו המשפטי.

    שר החוץ ישראל כ"ץ (הליכוד) אמר הבוקר: "אני תומך ברה"מ בנימין נתניהו ומחזק את ידיו בשעה קשה זו. ישראל מדינת חוק וחזקת החפות עומדת לכל אדם, בוודאי לראש הממשלה בנימין נתניהו, פטריוט ישראלי, שהקריב ופעל כל חייו למען בטחונה של מדינת ישראל וחיזוק מעמדה בעולם".

    כץ הוסיף כי "ראוי שגם יריבינו הפוליטיים יפנימו, כי כל עוד אין פסלות משפטית לכהונתו של נתניהו כראש ממשלה הוא רשאי להמשיך בתפקידו ורק הציבור ונציגיו בכנסת הם שיכריעו באופן דמוקרטי מי יוביל את מדינת ישראל בתקופה מאתגרת ועתירת סיכונים זו".

    בהודעה שהוציאה מפלגת "יהדות התורה" נכתב: "סיעת 'יהדות התורה' מגבה את רה"מ בנימין נתניהו במאבקו המשפטי ומאחלת לו הצלחה, נוכח החלטת היועה”מ לממשלה בתיקים השונים".

    גם ב'יהדות התורה' הזכירו כי לראה"מ עומדת חזקת החפות: "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות, ובהתאם לחוק יש לאפשר לו להמשיך בתפקידו עד לבירור משפטי חלוט וסופי כדין".

    במפלגת ש"ס אמרו אתמול מיד לאחר פרסום החלטת היועמ"ש כי הם תומכים בראש הממשלה נתניהו ועומדים מאחוריו: "אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל".

    לדבריהם, הם מאמינים בחפותו של נתניהו ומאמינים שהצדק יצא לאור: "אדוני ראש הממשלה, אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור. חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת".

    "זה יום קשה למדינת ישראל. אנו מתפללים שמדינת ישראל תצא מהמשבר הקשה חזקה ומאוחדת", אמרו במפלגת ש"ס.

    שר התחבורה וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ', אמר בתגובה להחלטת היועמ"ש מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מדינת ישראל ואזרחי ישראל חבים לרה"מ נתניהו הכרת הטוב עצומה על עשרות שנים של הקרבה ומסירות, בכישרון אדיר ובהישגים כבירים, למען מדינת ישראל. אני מבקש לחזק אותו ואת משפחתו ברגעים ‏הקשים האלה. יריביו ששמחים לאידו ומתכחשים לתרומתו ולזכויותיו הרבות צריכים להתבייש. נתניהו הוא רק התירוץ עבורם במאבקם להפלת שלטון הימין".

    "המחשבה שמערכת המשפט שהחליטה על הגשת כתב האישום היא גם זו שתחליט האם נתניהו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה" (היועץ ייצג את "המדינה" מול בג"ץ שיישר קו עם עמדתו), הוסיף סמוטריץ "בלי שלמערכת הדמוקרטית תהיה יכולת השפעה על כך היא מפחידה, לא דמוקרטית, וסותרת את עקרון הפרדת הרשויות במובן הכי בסיסי שלו".

    ‏לדבריו, "הוראות חוק היסוד בעניין הזה הן ברורות, וקביעה "משפטית" הפוכה תהיה סיכול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית ואסור יהיה לאפשר אותה. הימין הוא הרוב הגדול בעם והוא יצלח בעזרת השם גם את המשבר הזה וייצא ממנו מחוזק. תרימו את הראש חברים. גם אם הדרך תהיה ארוכה וקשה, בסופה אנחנו ננצח", הצהיר סמוטריץ'.



    0 תגובות