שקד: "בשביל 4 חודשים כחול לבן לא ישבו עם נתניהו?"

    איתי גדסי 3 Comment on שקד: "בשביל 4 חודשים כחול לבן לא ישבו עם נתניהו?"

    יור הימין החדש, ח"כ איילת שקד סבורה כי הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה לא תשנה משהו במישור הפוליטי. "אנחנו ממילא בבלגאן. החוק מאפשר לרה"מ להמשיך לשרת אחרי כתב אישום. יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי אביחי מנדלבליט"

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איילת שקד נאמה בוועידה ג'רוזלם פוסט והתייחסה לפלונטר הפוליטי הסבוך של ישראל  ואמרה "זהו אבסורד שכחול לבן לא מסכימה לרוטציה עם הליכוד. עם בחירות ימשיך נתניהו להיות רה"מ עוד 7 חודשים, בממשלת אחדות ימשיך עוד 11 חודשים. בשביל 4 חודשים נלך לבחירות?". בימין החדש נעבוד ב-21 הימים ננסה להכניס תבונה במנהיגינו ולמנוע בחירות נוספות".

    שקד סירבה להתחייב שלא תרצה להתמודד בליכוד. "אני יכולה להגיד שאני כן רוצה להיות רה"מ באחד הימים. בעתיד, אחרי עידן נתניהו אינני פוסלת ריצה לראשות הממשלה. אך איש לא יכול לנחש מה יקרה בפוליטיקה הישראלית".

    שקד האשימה את השמאל בישראל על ש"היה הראשון להפיץ כאילו ההתנחלויות בלתי חוקיות. הדבר נתון בוויכוח אך אינו בלתי חוקי. אחרי השמאל הישראלי אמצה הקהילה הבינלאומי את הרעיון השגוי שההתנחלויות בלתי חוקיות".

    שקד קראה להחיל על הריבונות הישראלית על בקעת הירדן, מעלה אדומים וגוש עציון. "עכשיו זה הזמן לנצל את ההזדמנות ההיסטורית של היושב בבית הלבן ולבצע את החלת הריבונות"



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בשביל חסינות כחל לבן לא הסכימו. הרי רציתם לתת לו חסינות. לכן אתם גוש. ולכן כחול לבן היו חייבים לסרב

    2. 2

      איילת שקד את מינית את מנדלבליט ליועמ"ש , את לא פיטרת את שי ניצן כפרקליט המדינה למרות התלונות של הילה גרסטל , את משתפת פעולה עם נוני מוזס קידמת את חוק ישראל היום בשביל מוזס . את אחראית לנפילת נתניהו !!! עשית רק נזקים מאז שהופכת לפוליטיקאים , תחת משמרתך כשרת המשפטים עינו יהודים בתאי המעצר בעכו , תחת משמרתך הסמולנים במשרד המשפטים חגגו , כולם יחצנו"ת …