אדשלטיין לנשיא: "רוב חברי הכנסת לא רוצים בחירות"

    איתי גדסי No Comments on אדשלטיין לנשיא: "רוב חברי הכנסת לא רוצים בחירות"

    יו"ר הכנסת במעמד העברת המנדט לכנסת: "דבר לא השתנה בין מערכת הבחירות הראשונה והשניה; דבר לא ישתנה גם בפעם השלישית, הרביעית והחמישית" | "ראשי מפלגות המייצגים 96 ח"כים תמכו בהצהרת פומפאו" | "פונה לפעילי המפלגות: תדרשו מהח"כים – לשבת, לדבר, להתפשר"

    צילום: פלאש90
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין קרא היום (חמישי) לראשי המפלגות לפעול יחד למניעת בחירות בפעם השלישי. עם קבלת המנדט בשם הכנסת מנשיא המדינה ראובן ריבלין אמר אדלשטיין בפראפרזה לדברי מנחם בגין ז"ל: "הבחירות הן נמנעות, האחדות היא בלתי נמנעת". אדלשטיין הבהיר כי המשמעות של הליכה למערכת בחירות נוספת היא פגיעה בעסקים הקטנים, בחקלאים, בהורים, בקשישים, בנכים ובכל אזרחי ישראל.

    אדלשטיין פנה לריבלין ואמר: "אדוני הנשיא, בתוך עמי אני יושב – אף אחד לא רוצה עוד בחירות. תושבי עוטף עזה והדרום – לא רוצים עוד בחירות. הרופאים והאחיות, ובוודאי החולים – לא רוצים עוד בחירות. בעלי העסקים הקטנים, החקלאים, הקשישים, הנכים – אף אחד לא רוצה בחירות".

    אדלשטיין הזכיר את המכנה המשותף בכנסת להצהרת ממשלת ארה"ב: "רק לפני שלושה ימים, שמענו הודעה היסטורית של מזכיר המדינה האמריקאי, בִּדְבַר חוקיות ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון".

    "שימו לב: ראשי המפלגות שהביעו תמיכה בהצהרה, מייצגים 96 מתוך 120 חברי הכנסת. גם בתחום הזה – אפשר להרכיב קואליציה רחבה, ואפשר לטפל באתגרים המדיניים והביטחוניים שעומדים בפנינו – ביחד" אמר יו"ר הכנסת.

    בסיום דבריו פנה יו"ר הכנסת לפעילים, "אני פונה מכאן לאזרחים המעורבים, לפעילי המפלגות, לכל מי שאכפת לו: תפנו לנציגים שלכם – בכל דרך אפשרית. תגידו להם בקול ברור: אנחנו לא רוצים בחירות! אנחנו רוצים שתשבו, שתדברו, שתתפשרו – בשבילנו. ואני מצידי אעשה את הכל, כדי שבשלושת השבועות הבאים נצליח להקים קואליציה רחבה, ממשלה חזקה, שתחזור לעבוד עבור אזרחי ישראל".



    0 תגובות