ריבלין מעביר את המנדט: "תצטרכו לענות לעם מהי חובתכם למדינה"

    איתי גדסי No Comments on ריבלין מעביר את המנדט: "תצטרכו לענות לעם מהי חובתכם למדינה"

    בטקס ההעברת המנדט לכנסת לצורך הרכבת הממשלה. תקף נשיא המדינה את התנהלות המפלגות כשלראשונה בתולדות המדינה אף מועמד לא הצליח להרכיב ממשלה, "ישנם כיום חברי כנסת לשעבר היושבים בביתם ומבכים מרה את החלטתם להצביע בעד פיזור הכנסת"

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין נתן הצהרה לתקשורת במעמד שקורה לראשונה בתולדות המדינה בו הנשיא מחזיר את המנדט לכנסת להרכבת הממשלה, יחד עם יו"ר הכנסת יוליד אדלשטיין.

    ריבלין פתח את דבריו ואמר: "קראתי לכם להניח את חרבות הבחירות, ולנקות את הלכלוך. הפצרתי כי שיקולים פוליטיים כבר אינם יכולים להיות המצפן היחיד. וכי לא רק משילות דרושה, נדרשת גם תודעת ריבונות, ממלכתיות, אחריות, כלפי כל העם היקר הזה, על כל שבטיו וחלקיו, היושב בארצנו, ושאתם מנהיגיו".

    ריבלין שיגר עקיצה לחברי הכנסת ואמר, "ישנם כיום חברי כנסת לשעבר היושבים בביתם ומבכים מרה את החלטתם להצביע בעד פיזור הכנסת. העם הוציא כרטיס אדום והרחיק חלק מהשחקנים שעל המגרש".

    ריבלין תקף את התנהלות המפלגות ואי רצון להגיע לפתרון המשבר: "שלא יהיו לאף אחד אשליות, הפוליטיקה המשבשת חייבת להיפסק. גורלכם הפוליטי לא חשוב יותר מגורלם של הזקנה בבית החולים, של ילדי החינוך המיוחד. בעשרים ואחד הימים הללו, לא תהיו גוש או מפלגה, אתם תשבו איש איש לנפשו, עם מצפונו, ותצטרכו לענות על שאלה אחת בלבד: מהי חובתי כלפי מדינת ישראל? בהצלחה".



    0 תגובות