רוסיה: ישראל שיגרה 40 טילי שיוט בתקיפה בסוריה

    שלמה ריזל No Comments on רוסיה: ישראל שיגרה 40 טילי שיוט בתקיפה בסוריה

    לטענת הרוסים ישראל חדרה לסוריה דרך השטח האווירי של ירדן ועיראק בכדי לתקוף בסוריה. הרוסים מתחו ביקורת רפה על התקיפות בסוריה וערעור הריבונות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד החוץ הרוסי מפרסם פרטים על התקיפה הנרחבת של ישראל בליל יום שלשי השבוע ואומר, "בתקופה האחרונה ישראל הגבירה מאוד את התקיפות בסוריה".

    ע"פ הדיווח ישראל חדרה דרך השטח האווירי של ירדן ועיראק לתוך סוריה במהלך התקיפות. חיל האוויר שיגר 40 טילי שיוט לעבר המטרות האיראניות והסוריות במדינה. כך טוענים ברוסיה. ההתקפה באה לאחר שיגור 4 רקטות מהגולן הסורי לישראל.

    בין היתר תקף חיל האוויר יעדים של כוח קודס האיראני וכן סוללות נ"מ סוריות ששיגרו טילי קרקע-אוויר בניסיון לפגוע במטוסי חיל האוויר. "לפחות עשרה חיילים סורים ואזרחים נהרגו או נפצעו", אמרו ברוסיה. בניגוד לדיווחים אחרים שסיפרו על 23 הרוגים בתקיפות.

    ברויסה מתחו ביקורת על התקיפה ואמרו, "האירועים הללו גרמו דאגה רבה ותרעומת במוסקבה. אנו סבורים שחובה לכבד את ריבונותן ושלמותן הטריטוריאלית של סוריה ומדינות נוספות באזור. עד כה, פעולות ישראל הגבירו את המתיחות ואת הפוטנציאל לעימות סביב סוריה והן פועלות נגד מאמצינו להסדיר את המצב ולהשיג יציבות ופתרון מדיני בסוריה".



    0 תגובות