השליט: יאיר לפיד האריך את כהונתו כיו"ר בלחיצת כפתור

    איתי גדסי 2 Comment on השליט: יאיר לפיד האריך את כהונתו כיו"ר בלחיצת כפתור

    לאחר דיווח עיתונאי על סיום כהונתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בתום כנסת ה22 כפי שקובעת חוקת יש עתיד. מספר דקות אחרי כן כבר שוגרה הודעה מיש עתיד כי כהונתו הוארכה עד לכנסת ה-25

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דמוקרטיה מפוארת: על פי חוקת מפלגת יש עתיד יו"ר המפלגה יאיר לפיד הוא השליט הבלתי מעורער של המפלגה עד לכנסת ה-22, ולאחריה ייערכו פריימריז במפלגה על ראשותה. לכן היו צפויים להתקיים פריימריז במקרה והכנסת הנוכחית מתפזרת בעוד 20 יום. כך דיווח העיתונאי עמית סגל.

    אך בעוד בליכוד מתרוצצים בשטח החכי"ם, לזכות שוב באמון הציבור ובעוד יו"ר המפלגה נתון לבחירה מחדש של מאות אלפי חברי הליכוד. ביש עתיד הכל נראה אחרת. היום (חמישי) לאחר הדיווח על הפריימריז לכאורה כפי שקבעה מפלגת יש עתיד, בלחיצת כפתור אחת הוארכה כהונתו של יאיר לפיד (ע"י עצמו) עד לסוף הכנסת ה-25.

    וכך נמסר מיש עתיד: לאור המצב החריג של בחירות חוזרות וחוסר פעילות פרלמנטרית בכנסת ה- 21 וכנסת ה- 22 יחד עם הקמת מפלגת "כחול לבן", הוחלט ביש עתיד להאריך את כהונת היו"ר, ח"כ יאיר לפיד, עד לסיום כהונת כנסת ה- 25 כולל. מדובר בהליך טכני לאור הנסיבות המיוחדות.

    מדובר בהארכה השנייה של כהונת לפיד כיו"ר. ב-2019 כפי שהוא עצמו קבע, היו אמורים להיערך פריימריז במפלגה, אך בהינף יד לפיד האריך לסוף הכנסת ה-22 והיום שוב הכהונה הוארכה.

    שלפיד מבקש מהליכוד להעיף את נתניהו מראשות הליכוד רק כי הוא רוצה למרות שנתניהו זוכה לאמונם מחדש של מאות מתפקדי הליכוד כל פעם מחדש. אפשר להבין את השליט הבלעדי של יש עתיד לאור התנהלותו האישית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לפיד הכר את עצמך :אתה יכול למצוא את עצמך גם מואשם בשוחד למטרת תסקיר אוהד פי ופי ופי מנתניהו . הקשרים דלך ען בעלי הון לא נופלים מנתניהו אבל אתה נטול כישורים ראיה מרחבית ואפילו השכלה תיכונית . מרשה לעצמך לדבר בבוטות וחוסר כבוד לראש ממשלת ישראל ואני מקווה שתדלם על זה בכלפי דידעו שאתה כמץ ברוח או ליתר דיוק חבית ריקה מתוכן שמגלגלת עם הרבה רעש . אתה מפלג את העם מחרים חלק מעם החרדים מדבר אחד בפה ואחד בלב בקיצור אתה לא ראוי . ומרבית העם סולדים ממך

    2. 1

      לפיד אתה המפלג והמחרים חלק ניכר מהעם . אתה ריק מתוכן חלול אבל עושה רעש כמו חבית ריקה שמתגלגת . לעם נמאס ממך במפלגה שלך אתה דיקטטור עריץ . כמו חבריך ליברמן .