סמוטריץ' לליכוד: "לברמן איש ציני ומסוכן אסור שיהיה חלק מהממשלה"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' לליכוד: "לברמן איש ציני ומסוכן אסור שיהיה חלק מהממשלה"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תוקף את התנהלות חלק מחברי הבלוק שמנסים לחזר אחרי ליברמן בניסיון נואש שיחבור לבלוק הימין, "תפסיקו לחזר אחרי הנוכל הסדרתי הזה. אי אפשר לבנות שום דבר טוב משותפות עם ציניקן אינטרנסנט שחי מספין לספין, מחליף אידיאולוגיות כמו גרביים"

    צילום: פלאש 90
    16:12
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט בגבול הצפון: "התקופה הקרובה תהיה מכריעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העימות בסיעה עם יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר במהלכו תקף שר התחבורה בחריפות את ההתנהלות הבריונית וחסרת האחריות של ליברמן והושתק ע"י זוהר  בניסיון לא להרחיב את הקרע מול ליברמן. סמוטריץ כתב לאחר הישיבה, "מבין מהדינמיקה כאן בישיבת מחנה הימין שיש מי שעדיין מפנטזים על ממשלת ימין צרה שתהיה תלויה בגחמותיו של ליברמן"

    סמוטריץ' קורא לליכוד לרדת מעץ הפנטזיות, "תשכחו מזה. ליברמן הוא איש ציני ומסוכן שאסור בשום אופן שיהיה חלק מממשלה כל שהיא. איש חסר אחריות, מפרק ממשלות סדרתי, שלא חתום על שום הישג וכבר שנים מלבה שנאה והסתה".

    סמוטריץ' ממשיך ותוקץף את ליברמן, "‏מבקש מחבריי למחנה הימין – תפסיקו לחזר אחרי הנוכל הסדרתי הזה. אי אפשר לבנות שום דבר טוב משותפות עם ציניקן אינטרנסנט שחי מספין לספין, מחליף אידיאולוגיות כמו גרביים, ושטובת מדינת לא מעניינת אותו כקליפת השום".



    0 תגובות