מרגי בריאיון: "נתניהו צודק בכל מילה שלו כנגד החכי"ם הערבים"

    אסתי פלד No Comments on מרגי בריאיון: "נתניהו צודק בכל מילה שלו כנגד החכי"ם הערבים"

    ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס למו"מ והדיווחים על התקדמות בין כחול לבן לליכוד: "אני לא מתרגש מהדיווחים על התקרבות פתאומית. איך פתאום מטרף הכל נהפך לכשר. אני לא בטוח שתהיה הכרעה פוליטית בסבב הזה"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מתייחס למו"מ בין הליכוד לכחול לבן, "אני לא מאמין שמה שהיה אתמול טרף פתאום כשר. אני לא מתרגש מכל הדיווחים על התקרבות בין המפלגות. לדעתי בסיבוב הזה לא נגיע עדיין להכרעה".

    על הדרישות מהחרדים להתפשר אומר מרגי, "דרעי הסכים לוותר על מספר תיקים אבל לא על הסטטוס קוו במדינה וברים שהם בבת עינו של העם היהודי ועל זה אני לא מאמין שיהיה וויתור כלשהוא. נעשה כל מה שמועצת חכמי התורה תורה לנו איפה כן יש אפשרות לוותר כביכול וזה שאלה רק לגדולי ישראל".

    מרגי התייחס לסערה סביב הקמת ממשלת מיעוט עם החכי"ם הערבים תומכי הטרור:  "אני שומע את האמירות נגד נתניהו על הסתה וגזענות וכו' נגד הרשימה המשותפת. כמי שהיה בעבר שותף במפגשים ושיחות עם נציגים ברש"פ וערביי ישראל, אני יודע שלרשימה המשותפת יש רק מטרה להתסיס ולדבר סרה על ישראל, הם מחפשים את העימותים, ונתניהו צדק בכל מילה שלו".



    0 תגובות