חידת ליברמן: האם ליברמן מסוגל באמת ללכת לממשלת מיעוט-ערבים

    אסתי פלד No Comments on חידת ליברמן: האם ליברמן מסוגל באמת ללכת לממשלת מיעוט-ערבים

    יועצי התקשורת רוני רימון ושי בזק בשיח פרשנות ב'מהדורה המרכזית' על המהלכים האחרונים של אביגדור ליברמן. האם ליברמן מילכד את עצמו וסגר את עצמו בלי יכולת לצאת לפשרה? והאם יש לו בכלל קלפים מול נתניהו? במקרה ותקום ממשלת אחדות ליברמן יכול רק להפסיד

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ ראש הממשלה לשעבר שי בזק הנחשב גם למקורבו של אביגדור ליברמן התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. לדבריו, "ליברמן עובד בהיגיון, כי הוא עושה כל מאמץ להשיג כמה דברים, שלא יהיו בחירות חדשות ולהביא לממשלת אחדות רחבה". זאת ההבטחת הבחירות שלו מסביר בק ומספר כי "שאני ישיבתי עם נתניהו ב-96 לסלוגן על הבחירות, "עושים שלום בטוח" אמרנו. כי זה היה רלוונטי לאז".

    עוד הוסיף בזק, "ליברמן לא מדבר נגד ממשלת מיעוט כי הוא לא יחשוף שאין לו כדורים בקנה. הוא יחכה עד הסוף כדי לתת לכולם לפעול לממשלת אחדות".

    רוני רימון: "כל הפוליטיקאים שומרים על עמימות כי זה מעלה את המחיר שלהם. כמו בנט שקיבל את תפקיד שר הביטחון. אנחנו חיים בשוק אין הבדל בין עגבניות לפוליטיקאים. זה סוג של משא ומתן כל אחד רוצה לקנות בזול ולמכור ביוקר. ליברמן אמר שבכוונה הוא שומר על עמימות. גם היום בסוף הדרך שיש תחושות שהוא יילך עם גוש הימין עדיין הוא צריך לשמור על הקלפים קרוב אליו".



    0 תגובות