לאחר ההחרמה: המשחה הוכרה רשמית

    שימי ורקר 2 Comment on לאחר ההחרמה: המשחה הוכרה רשמית

    לאחר שנה של עבודה מאומצת – הטיפול המיוחד לטיפול בכוויות של נח קליין המכונה 'שיטת גרין' אושר באופן חוקי לשימוש ויונגש לציבור

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזה שנים רבות מסייעים נח קליין ומטפלים נוספים בכל רחבי הארץ לאלפי נפגעי כוויות בבני ברק, ירושלים, ביתר עילית ובכל רחבי הארץ בכל גיל באמצעות טיפול ע"י משחה מיוחדת שנקרא בפי כל 'שיטת גרין' בהצלחה הרבה יותר גדולה מהטיפולים הקובנציונאליים בבתי החולים והמרפאות ללא דרישת תשלום – כל שנדרש מהמטופל זה לשלם את עלות יצור המשחה.

    לפני כשנתיים היה נדמה שעזרה זו לציבור תפסק, לאחר שמשרד הבריאות ומשטרת ישראל פתחו בחקירה בעקבות תלונה מאחד מבתי החולים במרכז הארץ שלא אהב את זה שמטופל עזב בית חולים כדי לקבל את הטיפול במקום אחר, המשטרה פשטה על בתי המטפלים והחרימה מהם את המוצר ואף פתחה בחקירה פלילית.

    גדולי ישראל איתם התייעצו המטפלים ובראשם מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א וכן מורה דרכו של נח קליין הרב מייזליש שליט"א ראש ישיבת סאטמר הנחו לעשות הכל כדי להמשיך בטיפול ולעשות הכל על מנת לקבל אישור לדבר זה והבטיחו כי שלוחי מצווה אינם ניזוקים.

    אל המשימה התגייסו אפי פלדמן וישראל אלתר מנהלי איחוד הצלה בני ברק ולאחר שנה מאומצת בסיעתא דשמיא, לאחר שביצעו את הבדיקות והיצור במעבדה רשמית – התקבל האישור המיוחל והמשחה שכבר עשתה פלאים אושרה לייצור, שיווק והוגדרה במשרד הבריאות כ"תמרוקים".

    בכנס שנערך בבני ברק בביתו של מי שחתום על הפתרון ישראל אלתר, נח קליין, שמשון גרוסברגר ועוד מטפלים אשר מסייעים לציבור בטיפול בשיטה זו בראשות הגרח"צ מייזליש ראש ישיבת סאטמר, הגאון רבי שמואל לייזר שטרן רב הצלה גוש דן, רבי אברהם ישעיהו קרליץ – מזכיר ועדת הרבנים של איחוד הצלה, ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין יחד עם ראובן קורלנסקי, אפי פלדמן ואלעזר קליין מנהלי איחוד הצלה בני ברק ושורה רחבה עסקני רפואה ובראשם יצחק שטרן – רפואה וחיים ויזניץ ועוד ע"מ להשיק את המשחה לכוויות באופן רשמי.

    באמצעות המשחה החוקית ימשיכו המטפלים להעניק שירות ללא חשש לנזקיקים ובמקביל מחפשים מישהוא שיקח על עצמו את ההשקעה על מנת שהיא תשווק בבתי הטבע ובתי המרקחת על מנת שכל הנזקק יוכל לרכוש זאת ולהמשיך טיפול.

    אל המשחה הכתומה מצטרפים 2 מוצרים נוספים בצורת ספריי ובקבוק טפטפת לטיפול בתופעות גירוד שמיועד להרגעה של כ4 שעות במקומות מגורים בעור ובמיוחד בסגירות לאחר ניתוחים אשר מקלה באופן מיוחד על ההחלמה.

    כולנו תפילה שלא נזדקק להשתמש במשחה זו לכוייות ל"ע – בכל מקרה חירום או במקרה שתרצו לברר על מטפל קרוב או להשיג את המשחה במחיר עלות בלבד ניתן לפנות לקו המידע לציבור בכל שעה: 0504-10-37-10.

    צילום: אבי כהן – מרפא



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בס"ד שלא נזדקק תודה רבה לכם על הכתבה והאינפורמציה הברורה

    2. 1

      יש לוודא ממי קונים כי יש אנשים שסוחרים במשכה ללא הסכמה של דר קליין ולא יודעים שיש מס סוגים של משחות יש לגוף ויש לפנים
      לי באופן אישי זה כמעט גרם לפגיעה בעין