בלוק הימין מתכנס

    ישראל רובין No Comments on בלוק הימין מתכנס

    סיעות גוש הימין יתכנסו היום בשעה 14:30 בצהריים בכנסת | באם יכשל ולא ירכיב ממשלה, ביום רביעי הקרוב יאלץ יו"ר "כחול לבן" בני גנץ להחזיר את המנדט לנשיא

    המחנה הלאומי
    נתניהו וראשי בלוק הימין
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפלונטר הפוליטי; סיעות גוש הימין יתכנסו היום בשעה 14:30 בצהריים באולם ירושלים בכנסת, ראש הממשלה נתניהו יעדכן את ראשי הסיעות בתוצאות פגישתו אתמול עם יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן. הסיעות ידונו באפשרויות להקמת ממשלה העומדות על הפרק, ביומיים שנותרו עד להחזרת המנדט לנשיא.

    אתמול בכינוס החירום שארגן הליכוד אמר נתניהו "אנחנו במצב חירום. ראשי כחול לבן החליטו להקים ממשלת מיעוט שתהיה תלויה בחברי הרשימה הערבית המשותפת. אין לי משהו נגד ערבים", הבהיר נתניהו, "ערבים יכולים להיות ציוניים ולתמוך במדינת ישראל, אבל הרשימה המשותפת הם לא ציוניים ולא תומכים במדינת ישראל. חברי הכנסת של הרשימה המשותפת תומכים בארגוני הטרור וקוראים לחיילי צה"ל רוצחים".

    "אני קורא לכם", אמר נתניהו בפנייה לראשי "כחול לבן", "יש אפשרות להקים ממשלה ביחד. יש אפשרות להימנע מבחירות. תתיצבו עוד הערב ותודיעו שאתם יורדים מהרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט".

    יצויין, כי באם לא יצליח להרכיב ממשלה, ביום רביעי הקרוב יסתיימו 28 הימים שניתנו ליו"ר "כחול לבן" בני גנץ להרכיב ממשלה והוא יאלץ להחזיר את המנדט לנשיא וניכנס לתקופה של 21 יום שבו כל אחד מחברי הכנסת יכול לקבל את המנדט להרכבת ממשלה באם ישיג חתימות של 61 חברי כנסת שיתמכו במועמדותו.



    0 תגובות