ההשתדלות לפרנס בכבוד

    עפר גדנקן No Comments on ההשתדלות לפרנס בכבוד

    ראיון עם שולי הלל, מנהלת רישום בקמפוסים החרדי אונו באור יהודה

    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למה דווקא לימודים אקדמיים?

    תואר אקדמי נדרש כתנאי סף להתקבל למקומות תעסוקה רבים. בנוסף, מחקרים הוכיחו כי תואר אקדמי משפר את כושר ההשתכרות.

    אחד היתרונות הבולטים בקריה האקדמית אונו הוא מגוון התארים וההתמחויות המוצעים לבחירתכם, כאשר התואר הראשון במנהל עסקים גם קצר יותר וגם מלווה בהתמחויות פרקטיות ומעשיות לשוק העבודה. האפשרות ללמוד מנהל עסקים בשילוב התמחות במשאבי אנוש או שיווק ופרסום נותנת ידע רחב ופרקטי המקל על השתלבות מהירה במקומות עבודה.

    גם בתחום החינוך- התואר בחינוך  של הקריה האקדמית אונו משלב את הידע הקודם שלך(תעודת מורה בכירה) שלך עם התמחות בעבודה עם ילדים ונוער בסיכון מה שנותן לך  ידע רחב ואופקי פעולה חדשי.

    התוצאות מדברות בעד עצמן: אלפי בוגרים ובוגרות של הקריה האקדמית אונו מביאים פרנסה מכובדת הביתה! מוזמנים לשאול אותם..

    פרסמתם לימודי תואר אקדמי בשנתיים וסמסטר בלבד, הייתכן?

    אכן כן. אנו באונו רואים בראש ובראשונה את טובת הסטודנטיות והסטודנטים שלנו ולכן אנו עושים מאמץ להעניק להם את מירב התנאים הדרושים: החל מסגל בכיר ותוכן מקצועי, המשך בשירות זמין לכל שאלה ובקשה וככל האפשר גם באורך תקופת הלימודים. מדובר בנתון משמעותי מאד שמאפשר למסיימי מסלולי הלימוד במנהל עסקים ובחינוך לצאת לשוק העבודה בסיום שנתיים וסמסטר של לימודים בלבד!

    באילו תחומים תוכלנה לעסוק בוגרות מסלולי הלימוד באונו?

    הרשימה ארוכה… כל מסלול פותח אפיקי תעסוקה מגוונים:

    למורות בכירות וגננות הלימודים לתואר ראשון B.A מתקצרים ל 5 סמסטרים בלבד!

    מסלול החינוך מאפשר לעבוד בשדה החינוך כבר אחרי שנתיים וסמסטר ולקבל דרגה אקדמית ודירוג אקדמי במקום העבודה. התפקידים בתחום רבים ומגוונים: עבודה עם נוער בסיכון, עבודה בעיריות וברשויות המקומיות, קציני/ות חינוך במשטרה ובשב”ס, רכזי הדרכת חוגים, חינוך והדרכת בעלי הפרעות קשב וריכוז ואוכלוסיות מיוחדות, ריכוז קהילתי,  תפקידים מגוונים בחינוך הבלתי פורמאלי ועוד. בנוסף, במסלול החינוך נלמדים קורסים קדם טיפוליים שיכולים להקל בהמשך על קבלה ללימודי תואר שני בתחום טיפולי.

    ואם לך יש תעודת הוראה או גננת זה הזמן לממש את הפוטנציאל שבך ולהתחיל לפרנס בכבוד!

    לכל בעלות תעודת מורה או גננת בכירה הלימודים לתואר ראשון B.A מתקצרים ל 5 סמסטרים בלבד!

    לימודי התואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, מאפשרים השתלבות במקצועות כמו רכש מדיה, פיתוח קריירת שיווק ותקשורת שיווקית בארגונים, ניהול מותג, דוברות ויחסי ציבור, עבודה במגוון חברות העוסקות בתקשורת, ואסטרטגיה.

    בוגרות ובוגרים משתלבים במשרדי פרסום יוקרתיים, סוכנויות דיגיטל וחברות מובילות במשק.

    בין השאר בתפקידי תקציבאיות ותכנון אסטרטגי, בתחומי השיווק והמיתוג, שיווק דיגיטלי, ניהול פרסום ותקשורת, שיווק, ניהול מותגים, יחסי ציבור ודוברות, תוכן, סטארטאפים ועוד.

    לימודי התואר במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש מאפשרים לעסוק בניהול ופיתוח מערכי הדרכה, ריכוז גיוס כח אדם, ייעוץ קריירה וניהול נכון של משאבי אנוש.

    התוכנית בקריה האקדמית אונו נותנת כלים ניהוליים משמעותיים לכל מי שעוסק בניהול

    ומכשירה סטודנטים בתחילת הקריירה שלהם לתפקידים של מנהלי משאבי אנוש, מנהלי רווחה, מנהלי הדרכה, מנהלי גיוס ועוד.  בנוסף  נלמדים קורסים ייחודיים והסמכות מעשיות בשיתוף פעולה עם 'אדם מילוא' בנושאי: איתור, גיוס, מיון ופיתוח קריירה של עובדים, הסמכה במיון קורות חיים ובניהול ראיון טלפוני.

    מה לגבי מלגות לימודים?

    ישנן מלגות ייחודיות לסטודנטים הלומדים בקמפוס החרדי ובנוסף הסדרי מימון ייחודיים. ניתן לקבל את כל המידע בפגישת ייעוץ. לפרטים – 072-223-7551



    0 תגובות