מכבי מובילה בצמיחה 5 שנים ברציפות

    עפר גדנקן No Comments on מכבי מובילה בצמיחה 5 שנים ברציפות

    למכבי שירותי בריאות הצטרפו גם השנה מספר החברים (נטו) הגדול ביותר
    מאות אלפי ישראלים עברו בין קופות חולים ב – 2019 ● דו"ח משרד הבריאות כי חושף כי גם השנה מכבי מובילה בפער ענק על מול הקופות האחרות במספר המצטרפים הגבוה ביותר

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסמך בנוגע למעבר בין קופות החולים ב-2019 חושף כי זו השנה החמישית ברציפות שמכבי מובילה במספר המצטרפים הגבוה ביותר מול קופות החולים האחרות והיא למעשה הקופה היחידה שצומחת בעוד קופות החולים האחרות רושמות עזיבה או הצטרפות מינורית. כך עולה מדו"ח המעברים בין קופות החולים שהתפרסם לאחרונה על ידי משרד הבריאות. נתון זה משקף בעיקר את מידת הנאמנות של המטופלים לקופות השונות כאשר מכבי זוכה לשיעור הנאמנות הגבוה ביותר.

    יצוין, כי מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ מתפתחת ללא הפסקה, תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי, במכבי מודעים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים כגון פעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה ע"י יצירת מרכזים אזוריים רחבי היקף. בין היתר נפתחו מרכזים רפואיים חדשים בריכוזים חרדיים בכל רחבי הארץ.

    בשנה האחרונה נרשמת מגמת צמיחה אדירה – מכבי פתחה בשנה החולפת מרכזיים רפואיים חדשים בסמיכות לריכוזים החרדיים, הרחיבה את השירותים השונים והנגישה אותם עבור כלל החברים, גם בפריפריות וערי הפיתוח.

    רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "אני שמח וגאה מאד. מכבי מובילה בשנים האחרונות מהפכה של שירות שבאה לידי ביטוי בכל דרך אפשרית, בדיגיטל, בשירות במרפאות, בפריסת השירותים ובאיכות הרפואה. אנשים למדו לברר לעומק מה הכי טוב בשבילם. הצוות במכבי הוא שעושה את ההבדל עבור כל חבר בנפרד. זו זכות גדולה לעבוד עם אנשים כאלה ולהעניק יחד שירות למעל שני מליון ושלוש מאות אלף חברים".

    עוד ציין מנכ"ל מכבי מר רן סער, כי קיימת פעילות מאסיבית של מכבי בכל רחבי הארץ במהלך השנה האחרונה. במכבי משקיעים בתוכן האנושי ומיטב הרופאים המקצועיים והאיכותיים במגוון מקצועות הרפואה, כאשר החמלה והיחס לחברים, וההתאמה לקהילה הם העקרונות שמנחים אותנו במכבי בכלל והם נר לרגלינו בכל המחוזות, חשוב לנו שכלל חברי מכבי יזכו לקבל את שירותי הרפואה הטובים ביותר שרק קופה כמו מכבי יודעת להעניק. מנכ"ל מכבי הוסיף ששיעור הנאמנות במכבי הוא הגבוה ביותר בין הקופות ואנו נמצאים כל הזמן במגמת חיזוק ושיפור, מה שמחייב אותנו להביא לחברים את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר.

    מנכ"ל מכבי, רן סער: "להיות מובילים זו זכות גדולה וגם חובה ענקית. 5 שנים של הובלה מוכיחות שהציבור בישראל יודע לזהות שבמכבי מקבלים את השרות הטוב ביותר."



    0 תגובות