- רדיו קול חי - -

פרשת זארוג: ביהמ"ש קבע דיון נוסף

המורחק המנהלי נריה זארוג נשא לפני זמן קצר דברים בבית משפט השלום בפתח תקווה במהלך דיון בעניינו. זארוג מסר לשופט בימ"ש השלום ארז מלמד כי הוא קרוע וכי הוא אינו מסוגל לחתום על הצו הדרקוני כלשונו, אשר לדבריו מרחיק אותו מביתו וממשפחתו "קורעים אותנו מהאדמה שלנו כי מה שמעניין אותנו זה לא כסף, לא תאווה ולא כבוד, אלא ארץ ישראל בצורה הפשוטה והאמיתית – וכנראה שיש אנשים שזה מפריע להם" אמר זארוג לשופט.

זארוג הוסיף כי "ברגע שאני חותם על התנאים מבחינתי זה שאני מסכים לצו המנהלי – אני מאד רוצה להשתחרר אך אני לא יכול לחתום על משהו שלא עשיתי".

בתגובה לדברים בימ"ש השלום דחה את בקשת המדינה לעצור את זארוג עד לתום ההליכים כנגדו והורה על קיום דיון נוסף בהמשך השבוע בעניינו.

נזכיר כי זארוג יכול להשתחרר מהמעצר בכל רגע אם יחתום על הסכמה לצו המנהלי ועל תנאים מגבילים נוספים. נכון לרגע זה זארוג ממשיך לסרב לחתום על הצו ודורש כי הצו המנהלי כנגדו יבוטל.

עו"ד נתי רום אשר מייצג את זארוג מטעם ארגון חוננו מסר "בית המשפט קבע דיון נוסף ליום חמישי הקרוב, ובכך לא הסכים לבקשת המדינה לעצור את נריה עד תום ההליכים. נריה אמר בדיון כי הוא קרוע ולא מוכן שבצו דרקוני ולא דמוקרטי ינתקו אותו מביתו, מעבודתו ומילדיו דבר שאין לו מקום במדינה דמוקרטית. אנו מקווים שהצו יבוטל בהקדם ונריה יוכל לחזור לביתו", אמר עו"ד רום.