נתניהו: "מדיניות הביטחון שלנו לא שונתה בכלום"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מדיניות הביטחון שלנו לא שונתה בכלום"

    בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה נתניהו להפסקת האש: "אנחנו שומרים על חופש פעולה מלא ואנחנו נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בחר להתייחס למצב הביטחוני בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, ושיבח את צה"ל על השלמת המבצע: "אני מבקש לברך תחילה את כוחות הביטחון על ביצוע מושלם של מבצע "חגורה שחורה". אני גם מבקש להודות לחברי הממשלה שקיבלו פה אחד את ההחלטה החשובה לצאת למבצע. מטרות המבצע הושגו במלואן".

    נתניהו הזכיר והזהיר כי למרות הפסקת האש ישראל שומרת לעצמה את הזכות להגנה עצמית: "שוב אני מבקש להבהיר: ישראל לא התחייבה לכלום. מדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה בכלום, אפילו לא בדבר אחד. אנחנו שומרים על חופש פעולה מלא ואנחנו נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו".

    ראש הממשלה הרחיב ואמר כי כי גם לירי שבוצע על ידי החמאס לעבר ישראל בסוף השבוע, צה"ל הגיב ותקף: "בסוף השבוע בוצע ירי לבאר שבע על ידי ארגון החמאס. הנחיתי את צה"ל לתקוף מיד מטרות חמאס ברצועה. שוב, מי שפוגע בנו אנחנו נפגע בו. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, וכוחות הביטחון יודעים בדיוק אילו תוכניות עליהם לעשות כדי להגן על מדינת ישראל בכל זירה וזירה. אנחנו נעשה הכל כדי להבטיח את ביטחון ישראל", אמר נתניהו.



    0 תגובות