כץ לגנץ: "אתה מתכחש לאמירותיך ופועל להקים ממשלת מיעוט"

    ישראל רובין No Comments on כץ לגנץ: "אתה מתכחש לאמירותיך ופועל להקים ממשלת מיעוט"

    שר החוץ ישראל כץ מצטט מדברי גנץ לפני הבחירות שאמר כי הוא אינו יכול לשתף פעולה עם המפלגות הערביות, והיום הוא מתכחש לדבריו ופועל להקמת ממשלה כזו

    צילום: נועם רבקין פנטון / Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת מיעוט? שר החוץ ישראל כץ מתייחס לאפשרות שיו"ר "כחול לבן" בני גנץ יקים ממשלת מיעוט בתמיכת "הרשימה המשותפת". כץ מזכיר הבוקר כי אך לפני הבחירות אמר יו"ר "כחול לבן" בני גנץ כי הוא אינו יכול לשתף פעולה עם המפלגות הערביות וציטט מדבריו: "המנהיגות הפוליטית של ערביי ישראל מדברת נגד מדינת ישראל ולכן אני לא יכול לעשות איתם שיח פוליטי", ציטט כץ.

    "והיום", אומר שר החוץ לגנץ, "אתה מתכחש לאמירותיך, ופועל להקים ממשלת מיעוט בתמיכת איימן עודה וחבריו – תוך עקיפת רצון הבוחר".

    כץ הוסיף ואמר כי על גנץ ללמוד מראש הממשלה לשעבר יצחק רבין: "כאשר יצחק רבין התחייב לפני בחירות 92 לא לרדת לעולם מרמת הגולן, וניהל אחרי הבחירות מו"מ עם אסד להחזרת הגולן לסוריה – הוא הבין את הסתירה המהותית והתחייב ללכת למשאל עם".

    כץ אומר כי על הציבור להכריע במצב כזה: "עצה לי אליך בני: אם אתה חושב שהליכה לממשלה עם מפלגות ערביות שמדברות ופועלות נגד מדינת ישראל זה דבר ראוי, לך לבחירות נוספות ותגיד את זה לציבור ותן לו להחליט. או רצוי יותר: תפסיקו עם הפסילות, תגיעו לפשרות ותקימו ממשלת אחדות רחבה עם בנימין נתניהו והליכוד".



    0 תגובות