נתניהו בכינוס חירום: "ממשלה עם הערבים – סכנה היסטורית לביטחון"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בכינוס חירום: "ממשלה עם הערבים – סכנה היסטורית לביטחון"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס לשיחת חירום את חברי הליכוד בביתו, לאור ההערכה הברורה, כי גנץ הולך להקים ממשלה יחד עם המפלגות הערביות. נתניהו זעם ותקף בחריפות את המהלך המסוכן, "זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בשבת לשיחת חירום, שרים וחברי כנסת בליכוד שאינם שומרי שבת, עקב הסכנה בהקמת ממשלה ע"י גנץ בתמיכת המפלגות הערביות. ע"פ הערכות פניו של גנץ סופית להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות שרק בסבב הלחימה האחרון כולם ראו את תמיכתם הברורה בארגוני הטרור בעזה.

    בכינוס אמר נתניהו לחברי הליכוד, "אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת".

    נתניהו דיבר בחרדה גדולה לבאות ואמר: "בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר. זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל".

    לכל אלה שמצקצקים בלשונם, נתניהו הזכיר כי הזהיר לפני הבחירות מהמהלך הפוליטי הזה, אך היום כולם מבינים שהוא צדק. נתניהו הזכירלכולם, "הם הכחישו כשאמרנו את זה בבחירות. אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה", אמר והסביר את סיבת כינוס החירום.

    ראש הממשלה המשיך ותקף בחריפות את המהלך המסוכן, "זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל על ידי 3 רמטכ״לים לשעבר. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת".

    על השותף השלישי ששותק לבינתיים שמציד את עצמו כימני קיצוני אצר נתניהו, "ליברמן לפי כל הסימנים סיכם איתם. אף מהם לא מכחיש".

    על הפעולות הבאות פירט נתניהו ואמר, "אנחנו נקיים מחר כינוס חירום של סיעת הליכוד. נכנס גם את ראשי המחנה הלאומי.יש לנו אפשרות לעצור את זה. צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי. אסור לתת לזה לקרות".

    בסיום דבריו התייחס לנתניהו למו"מ ואמר, "בכחול לבן לא מנהלים שום משא ומתן עם הליכוד למעלה מ10 ימים".

    בתוך כך, כנס חירום של הליכוד נגד ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות יתקיים מחר (ראשון) בשעה 18:00 בגני התערוכה ביתן 10. ייתכן וישתתפו בו חברי בלוק הימין.

    יש לציין, כי הכינוס בשבת צרם לרבים ממצביעי הליכוד והימין וכמובן במפלגות החרדיות. האם היה נכון לכנס כינוס חירום כדבריו של ראה"מ בעיצומה של השבת?



    0 תגובות