גנץ בתום הפגישה עם ליברמן: אשקול כל אופציה בכפוף לכתב אישום

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ בתום הפגישה עם ליברמן: אשקול כל אופציה בכפוף לכתב אישום

    יו"ר כחול לבן נפגש עם ח"כ אביגדור ליברמן בכפר המכביה לקראת תום קבלת המנדט להרכבת הממשלה. גנץ הסכים לאפשרות של ישיבה יחד עם נתניהו, "אני מוכן לשקול כל אופציה שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב אישום"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ וח"כ אביגדור ליברמן סיימו את פגישתם בכפר המכבייה ברמת גן. בתום הפגישה אמר גנץ, "סיימנו פגישה טובה בה ניתחנו את המציאות. למיטב שיפוטי נתניהו שומר את הגוש וחותר לבחירות". האשים גנץ את נתניהו.

    גנץ הביע הסכמה לשבת יחד עם נתניהו בכפוף לכתב אישום, "אני הבהרתי את העמדה שלי לגבי האפשרויות שעל הפרק- אני מוכן לשקול כל אופציה שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב אישום".

    בסיום דבריו אמר גנץ כי "קבענו להיפגש בתחילת שבוע הבא פעם נוספת. אנחנו לא רוצים לראות בחירות ונעשה כל מאמץ עד הרגע האחרון. היה שיח טוב ונמשיך ונפעל במשותף".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הערבים אולי כוונתם להיותנגייס חמישי,ברוקר שהם היו רוצים להשיג יותר בשביל עצמם,אבל גם אם היו נכנסים לממשלה ממש,ולא רק נותנים תמיכה,הם מיעוט,הדרישות שלהם היו נתונות מהתחלה,ואין סיבה שהם יקבלו יותר מהדרישות שלהם.מה הם דרשו,כוחות שיטור בכפרים וישובים ערביים??? אתם כל כך שטופי שינאה שאינכם מסוגלים לראות את טובת ישראל לנגד עיניכם!!

      1. כנראה את עוד צעירה ולא מבינה שאי אפשר לנהל את בטחון המדינה כאשר אתה נשען על קולות אנטי ציוניים שיטרפדו כל מהלך צבאי ובטחוני שנחוץ למדינת ישראל כמו שראינו השבוע בכנסת שלרגע היה אפשר לחשוב שמדובר כאן בנציגי הגיאהד בכנסת