שר הביטחון: "ידע כל מחבל ויזם טרור שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: "ידע כל מחבל ויזם טרור שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו"

    שר הביטחון, נפתלי בנט שיגר אזהרה ברורה לפעילי הטרור בעזה: "כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו; הג׳יהאד האיסלאמי יישאו באחריות להחלטות שלהם בשעות הקרובות"

    שר הביטחון נפתלי בנט צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הסתיימה בפיקוד הדרום הערכת מצב של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, נפתלי בנט, עם הרמטכ״ל, מפקד פיקוד הדרום, ראש אמ״ן, ראש השב״כ, ראש המל״ל ובכיריםנוספים בצה״ל ובמערכת הביטחון.

    שר הביטחון נפתלי בנט אמר בתום ההתייעצות: "אנחנו נמצאים ביום השני של המערכה בעזה. ההישגים טובים – אדריכל הטרור של הג'יהאד האסלאמי חוסל, ויש הרתעה, אבל הדרך עוד לפנינו".

    "אנחנו צריכים שכל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו, וההחלטה בידי כל בן אדם להחליט אם להמשיך בפעילות טרור ולסיים את החיים או לעזוב את הטרור" הזהיר שר הביטחון את פעילי הטרור.

    את האזהרה העביר בנט גם לארגון הג'יאהד מול מתקיים סבב הלחימה, "החלטה דומה יש גם לג'יהאד האיסלאמי כארגון. נראה כרגע שהג'יהאד האיסלאמי רוצה לגרור את תושבי עזה לנזקים הרבה יותר גדולים. זו החלטה שלהם האם הם יגררו את אזרחי עזה ותושביהם שלהם לדבר הזה. אנחנו מקווים שלא, אבל הם יישאו באחריות להחלטות שלהם בשעות הקרובות", אמר שר הביטחון.



    0 תגובות