נתניהו: המסר מתחיל להיקלט

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: המסר מתחיל להיקלט

    ראש הממשלה נתניהו מתייחס למצב הביטחוני בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת היום: "אני מאמין שהמסר מתחיל להיקלט אצל הג'יהאד האיסלמי, הם מבינים שאנחנו נמשיך להכות בהם ללא רחם ושכוחה של ישראל רב"

    נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע המצב הביטחוני התקיימה הבוקר ישיבת ממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח הישיבה ואמר, בהתייחסו למצב הביטחוני, כי ישראל ממשיכה להכות בגי'האד האיסלמי ללא רחם: "אנחנו ממשיכים להכות בג'יהאד האיסלמי לאחר שסיכלנו את המפקד הבכיר של הג'יהאד ברצועה. הוא היה אחראי לרוב הפיגועים שיצאו מרצועת עזה בשנה האחרונה, והוא תכנן גם להוציא לפועל עוד פיגועים, ממש בימים הללו. ביממה האחרונה אנחנו השמדנו מטרות חשובות של הג'יהאד האיסלמי. סיכלנו חוליות מחבלים שתכננו לשגר רקטות לשטחה של מדינת ישראל, והיו חלק מהם גם במהלך השיגור".

    ראש הממשלה ברך את זרועות הביטחון השונות על פעולותיהם. לדדבריו, הם יוצרים סטנדרט עולמי חדש של פעולות סיכול: "אני מבקש לברך שוב את צה"ל והשב"כ, את אמ"ן, חיה"א ופיקוד הדרום, על הפעולה המוצלחת שיוצרת סטנדרט חדש של סיכול מרצחים וטרוריסטים בעולם. אני מבקש גם לשבח את לוחמי כיפת ברזל, שגם הם יוצרים סטנדרט חדש, משום שבפעילות שלהם הם הצליחו ליירט למעלה מ-90% מהשיגורים הללו. זאת עבודה יוצאת מן הכלל של החיילים והחיילות, המפקדים והמפקדות, אני מצדיע לכם".

    נתניהו אמר שוב, כי כוונתה של ישראל היא לא להסלים את המצב, אך לפעמים אין ברירה: "אמרתי אתמול שפנינו לא להסלמה, אבל שאנחנו עונים על כל תקיפה נגדנו בהתקפה ובתגובה חריפה מאוד. מוטב שהג'יהאד יבין זאת עכשיו במקום שיבין זאת כשזה יהיה מאוחר מדי בשבילו. אני מאמין שהמסר הזה מתחיל להיקלט אצל הג'יהאד האיסלמי. הם מבינים שאנחנו נמשיך להכות בהם ללא רחם. הם מבינים שכוחה של ישראל רב ושכוח הרצון שלנו גדול מאוד. אנחנו נחושים להילחם ולהגן על ארצנו, ואם הם חשבו שהמטחים האלה או הפגיעות האלה יחלישו אותנו או ירפו את הנחישות שלנו – הם טועים. ולכן יש להם ברירה אחת – להפסיק את התקיפות הללו או לספוג עוד ועוד מהלומות. בחירה שלהם".

    נתניהו הוסיף שהסבב יכול לקחת זמן ונדרש אורך רוח: "אזרחי ישראל, אני חוזר ואומר: זה יכול לקחת זמן. יש להישמע בקפדנות להוראות פיקוד העורף. אני מוסיף מעבר לזה – אנחנו רואים שבסבירות גבוהה מאוד מי שמקפיד על הוראות פיקוד העורף, לא נפגע, וכשיש נפגעים, כמעט תמיד בכל המקרים, אלו אנשים שלא שמעו לפיקוד העורף. ההנחיות הן פשוטות וברורות, ואני מבקש מכל אחד להקפיד עליהן", הפציר נתניהו.

    "אנחנו נמשיך לעשות יחד כל מה שצריך כדי להגן על ביטחון מדינת ישראל וביטחון אזרחי ישראל, ויחד ננצח", אמר נתניהו לסיום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דניאל ביבי ביבי מה יהיה מתי תפסיק לספר לנו ספורים ותתחיל לעבוד ..במצב שלך היום אתה הראש ממשלה הפחדן מקום המדינה !!!