בנט קיים התייעצות עם ראשי מערכת הביטחון; מחר לא יתקיימו לימודים

    שלמה ריזל No Comments on בנט קיים התייעצות עם ראשי מערכת הביטחון; מחר לא יתקיימו לימודים
    ארכיון. בנט בהתייעצות עם ראשי מערכת הביטחון צילום: אוריאל חרמוני - משרד הביטחון
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, השלים כעת הערכת מצב עם הרמטכ"ל ובכירי מערכת הביטחון בקריה בתל אביב. השר קיבל דיווחים מעודכנים בהתאם להתפתחויות המבצעיות לאורך היום. נכון לעכשיו, כל היישובים בהם לא התקיימו היום (שלישי) לימודים ממשיכים כך גם מחר. ייתכן ויהיו שינויים מחר (רביעי) בבוקר.

    photo_2019-11-12_20-32-41 (2)

    מעיריית בני ברק נמסר כי לאחר התייעצות של ראש העיר עם פיקוד העורף, הוחלט, בשלב זה בהתאם להוראות גורמי הבטחון נכון להערב לא יתקיימו לימודים מחר יום רביעי 32.11.19.  מחר בבוקר תתקיים הערכת מצב נוספת ובהתאם לשינויים האפשריים ולנתונים העדכניים של פיקוד העורף ומשרד החינוך יוחלט באופן סופי בנושא זה.

    בהתאם להתפתחויות המצב הבטחוני בלילה יש להתעדכן בשעה 6.00 על ההנחיות, במוקד העירוני. הנכם מתבקשים שלא לשלוח את הילדים בבוקר למוסדות הלימוד לפני בדיקה נוספת במוקד עירוני בחיוג מהיר 106 או במספר 03-7712900.

    מעיריית אלעד נמסר: לא יתקיימו מחר, יום רביעי, לימודים בכלל מוסדות החינוך בעיר אלעד. מקומות עבודה עם אזורי מיגון עובדים כרגיל. קיום אירועים מותר עד 300 איש. זמן הכניסה למרחב מוגן מרגע הישמע האזעקה הינו 90 שניות

    בשעות הבוקר נוציא הודעה יזומה אם יהיו שינויים בהנחיות. מוקד המידע מעודכן כל העת, ואתם מוזמנים להתקשר ולשמוע עדכונים. במספר הטלפון 03-3063777.

    החל משעות הבוקר ועד לשעה זו זוהו כ-190 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות שיגורים על-פי המדיניות. אחוזי היירוט עומדים על מעל ל-90%.

    כמו כן יצויין כי למעלה מ-50% מכלל השיגורים נפלו בשטחים פתוחים. יש להמשיך ולהישמע להוראות פיקוד העורף.

    דובר הגיאהד האיסלמי אמר לפני זמן קצר: "השטח הוא שידבר בסבב הזה והשעות הקרובות יגידו זאת בעצמן. כל מרכיבי העם הפלסטיני נדרשים לתמוך בכל צעד של ההתנגדות".



    0 תגובות