כולם בשביל אחד

    עפר גדנקן No Comments on כולם בשביל אחד
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת פרח לחינוך מיוחד קיימה יום עיון בנושא "עבודת צוות – למען הילדים". בו שמעו המטפלות הרצאה מפי ד"ר קרין שטרן, מנתחת התנהגות מוסמכת מטעם הבורד האמריקאי (BCBA) וד"ר לפסיכולוגיה קהילתית-חברתית ישומית מאוניברסיטת מרילנד.

    גב' שרית בינט, מנהלת תחום תקשורת ברשת 'פרח' באלעד פתחה את היום: "עבודת צוות משותפת חיונית עבור כל מסגרת חינוכית בכלל, וטיפולית בפרט. אך בצוות הטיפולי לילדים על הספקטרום האוטיסטי, מקבל הנושא משנה תוקף וחשיבות, מכיוון שילדים אלה מאופיינים עם קושי בשילוב בין תחומי התפקוד שלהם. אנשי הצוות הם שמכוונים במקצועיות ומסייעים לילדים על הספקטרום האוטיסטי לגשר על הפערים ולקדמם בכל התחומים במידה שווה".

    לאחר דברים אלה, מסרה ד"ר שטרן הרצאה מרתקת, בה השתמשה במספר כלים יישומים אשר מבהירים כיצד לקיים את עבודת הצוות השיתופית באופן מדויק ואפקטיבי, שיהיה ישים גם בזמני עומס ואתגרים יוצאי דופן. לסיום, התכנסו הצוותים לפי מסגרות החינוך, והרכיבו 'חוזה צוותי' ע"פ העקרונות והכלים שנרכשו במהלך ההרצאה, אשר ישמשו אותם בעבודתם השוטפת.

    הרב משה שטיין, מנכ"ל 'פרח' סיכם "אנו משקיעים משאבים רבים על מנת  להעמיק את הידע המקצועי של המטפלות במוסדותינו, על מנת להצליח לקדם את הילדים כמה שיותר. אנו רואים בימי עיון האלו חשיבות רבה ומקיימים ימי השתלמות רבים במהלך השנה כולה".



    0 תגובות