- רדיו קול חי - -

מטרנה ממשיכה להוביל את תחום תזונת התינוקות בישראל

מטרנה, חברת התמ"ל הגדולה בישראל, סוגרת את שנת תשע"ט וממשיכה להוביל את שוק התמ"ל בכלל האוכלוסייה ובמגזר החרדי בפרט.

דורות של ילדים גדלו וממשיכים לגדול עם מטרנה, שהפכה עם השנים לשם גנרי לתמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות – תחליף חלב). חברת מטרנה, אשר הייתה הראשונה להשיק תמ"ל בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית כבר לפני כשני עשורים, פועלת ללא לאות להביא את מגוון המוצרים הרחב ביותר בכשרות הגבוהה ביותר ובאיכות ללא פשרות.

מגוון מוצרי מטרנה  לתינוקות בכשרות מהדרין, כולל את סדרת מטרנה אקסטרה קר מהדרין, מטרנה למהדרין, מטרנה ספיישל מהדרין (לתינוקות הסובלים מגזים) מטרנה צמחי על בסיס סויה, מארזי to go ומגוון דייסות ייעודיות לתינוקות ומחיות פירות וירקות.

אל נבחרת תחליפי החלב של מטרנה בכשרות מהדרין, הצטרפה לפני למעלה משנה סדרת האקסטרה של תחליפי החלב –  אקסטרה קר מהדרין, בכשרות בד"צ העדה החרדית.

אקסטרה קר מהדרין בד"צ הפכה במהרה לסדרה הצומחת ביותר במגזר החרדי.

סדרה זו, עם היתרון המשולש לעיכול קל, מכילה שילוב רכיבים ייחודי הכולל:

ממטרנה נמסר: "אנו גאים להיות מותג מזון התינוקות המוביל בארץ ובפרט במגזר החרדי, ומודים לצרכנים הנאמנים שממשיכים לבחור בנו שוב ושוב לאורך שנים. מטרנה תמשיך לפתח ולהביא למגזר החרדי מגוון מוצרים רחב, תוך הקפדה על הכשרות הגבוהה של בד"צ העדה החרדית, ועל הרכב מתקדם באיכות ללא פשרות. כמובילי תחום תזונת התינוקות בישראל אנו מבינים את חשיבותה להתפתחות בריאה ותקינה ומחויבים לפעול במסירות כלפי הצרכנים.

שנת תשע"ט הייתה שנה מיוחדת עבורנו, בה ציינו ביחד עם "חסדי נעמי" 20 שנות פעילות לפרויקט החסד "מטרנה מצווה", במסגרתו נתרמו מאות אלפי תחליפי חלב ודייסות מטרנה למשפחות נזקקות. התרגשנו לראות כיצד הציבור החרדי התגייס גם השנה בצורה יוצאת מן הכלל ושבר שיאים של חסד באיסוף הכפיות, ותודות לכך הצלחנו לתרום תרומה גדולה אף יותר משנים עברו. אנו מקווים להמשיך בתנופה זו ולשבור שיא נוסף בשנת תש"ע"