אקנה? יש מה לעשות!

    עפר גדנקן No Comments on אקנה? יש מה לעשות!

    דבי וולף תקיים יום טיפולים מיוחד באקנה הכולל הטבות בלעדיות וייעוץ טיפולי.

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מי שסובלת או סבלה מאקנה, יכולה להבין את הקושי בהתמודדות עם הבעיה – משחות, תרופות, כדורים והפצעים שוב חוזרים… אקנה היא אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר בקרב מתבגרים ובני נוער, ולעיתים אף אצל מבוגרים, ונוצרת בעקבות דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השערות (הפרשת שומנים מוגברת הסותמת את זקיקי השערות ויוצרת סביבה להתפתחות חיידקי האקנה). פצעי האקנה מופיעים בעיקר באזור הפנים, ועלולים לגרום לצלקות בעיקר בשל חיטוט, גירוד ו"פיצוץ" הפצעים. מומלץ לטפל בפצעי האקנה עוד בטרם הופכים לבעיה, כדי למנוע נזקים פיזיים ונפשיים.

    בשימוש בטכנולוגיות החדשניות של היום, אפשר לרפא את האקנה ולשכוח מהצלקות והסימנים כמעט לחלוטין, והכל בצורה מהפכנית ובטוחה.

    ברשת מרפאות האסתטיקה של דבי וולף מצאו את הנוסחא המדוייקת לטיפול באקנה, המתבססת על שילוב טכניקות ייחודי ואפקטיבי מעולם הרפואה ועולם האסתטיקה, ומציעים חבילת טיפולים מלאה הכוללת: טיפולי פנים בהתמחות מיוחדת לאקנה, טיפולי לייזר בשיטה טכנולוגית בינלאומית חדשנית ומוכחת, ושימוש בתכשירים קוסמטיים יעודיים לאקנה.

    אז רגע לפני שאת מתייאשת ומרימה ידיים, דבי וולף מזמינה אותך להשתתף באחד בימי הטיפולים המיוחדים בנושא אקנה, ולהתחיל את השינוי כבר עכשיו!

    ימי הטיפול המיוחדים יתקיימו בשלושת סניפי דבי וולף בירושלים, בני ברק ומודיעין עלית, ויכללו מגוון הטבות בלעדיות:

    25% הנחה על חבילת הטיפולים לאקנה בשיטה הייחודית של דבי וולף, טיפול התנסות ב99 ₪ בלבד לכל משתתפת, מוצר שלישי חינם ממגוון התכשירים הטיפוליים לאקנה, וייעוץ מקצועי במקום ע״י מומחית בתחום.

    במקום תוכלי ליהנות מבופה עשיר, בריא ומרענן. האירוע בהרשמה מראש בלבד.

    מחכים לך ב-3 הסניפים:

    בני ברק: כ"ב חשוון – 20.11, כ"ט חשוון – 27.11

    ירושלים: כ"ז חשוון – 25.11

    מודיעין עלית: ו' כסלו – 04.12

    לפרטים והרשמה: 1-700-500-401



    0 תגובות