ח"כ יוגב: "הסטטוס קוו נשחק ורואים את זה בתחבורה הציבורית"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ יוגב: "הסטטוס קוו נשחק ורואים את זה בתחבורה הציבורית"

    ח"כ מוטי יוגב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בירך את בנט על המינוי לשר הביטחון והזכיר כי בנט כלל לא רוצה להיות בציונות הדתית, "הצעדים של בנט ושקד הם צעדים שהשעה משחקת להם. הם לכתחילה רצו להיות בליכוד"

    צילום: Gili Yaari/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מוטי יוגב התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. יוגב אומנם בירך את בנט על מינויו כשר הביטחון אך הזכיר את שאיפותיו בנט מחוץ לציונות הדתית, "הצעדים של בנט ושקד הם צעדים שהשעה משחקת להם. הם לכתחילה רצו להיות בליכוד, והם עושים כל פעם צעדים לפי ההסתברות באותו רגע. אין כאן איזה תכנון אסטרטגי גדול מהתחלה, זה ניצול הזדמנויות".

    על מכת חילולי השבת ברשויות המקומיות בגלל חוסר המשילות הממשלתית בימים אלו אומר יוגב: "הסטטוס קוו נשחק, אנחנו רואים את התח"צ בשבת, ולכן יזמתי לכנס שדולה בכנסת של כל מי שמאמין בשמירת השבת שיבוא להצהיר זאת, אני מאמין שיהיו שם חברי כנסת רבים שאינם חובשי כיפות אבל שמירת השבת חשובה להם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בוקר טוב מוטי יוגב! רק עכשיו הבנת שבנט – שקד הם זוג אופורטוניסטים המונעים מאמביציה אישית? אתה עד כדי כך תמים להבין שהם דורכים עליכם כקרש קפיצה לליכוד?! אוהב הכסף מהאקזיט והחילונית מחללת השבת משחקים אותה מתנחלים, ואתם מגלגלים עיניים. ולמה נתתם להם להתל בכם? כי גם אתם אופורטוניסטים! אותכם מעניין הכיסא והמישרה והתקציבים ולכן אתם באובססיית שלטון. פגיעה בסטאטוס קוו? הצחקת אותי. הרי אתם השתלטתם על המדינה עם שבעה מנדטים עלובים והכל באמצעות קומבינות פוליטיות. אחדות עם ישראל? לך תמכור את זה למישהו אחר…