ליברמן: "גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא"

    זוחל לממשלת נתניהו? ליברמן תקף הפעם גם את גנץ, על כך שלא מסכים למתווה הנבצרות שהציע הנשיא

    ליברמן צילום: בן דורי, פלאש 90
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את נתניהו וגנץ על כך שהם מובילים לבחירות שלישיות: "לא ניתן לגנץ או לנתניהו להוביל אותנו למערכת בחירות שלישית, שהיא האפשרות הגרועה ביותר למדינת ישראל".

    ליברמן אומר כי הוא פועל כל העת למען הקמת ממשלת אחדות: "אנחנו ב"ישראל ביתנו" הבטחנו שנעשה כל שביכולתנו ונפעל בשקיפות מלאה להקמת ממשלת אחדות ליברלית רחבה. אם יש כאלה שלא מבינים שבמצב שנוצר, כל צד חייב לוותר למען האחדות ולמנוע מערכת בחירות בפעם השלישית, אין ברירה אלא להעמיד בפניהם את המציאות כפי שהיא, כי אני לא רואה דרך אחרת".

    יו"ר "ישראל ביתנו" מעדכן כי פנה לנתניהו ולגנץ, וקבע להיפגש עם כל אחד מהם בנפרד במטרה ללחוץ עליהם להתפשר בדרישותיהם, ולהקים ממשלת אחדות: "פניתי הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר "כחול לבן" בני גנץ לקביעת פגישה עם כל אחד מהם בנפרד, כשהמסר הוא ברור ומדוייק: גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא ולאפשר לנתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה כולל סוגיית הנבצרות ואילו ראש הממשלה נתניהו יהיה חייב להפרד מהגוש החרדי משיחי", אמר ליברמן תוך שהוא ממשיך בשיח המסית והמפלג, כדרכו בחודשים האחרונים.

    ליברמן הוסיף לסיום ואמר כי קבע פגישה גם עם נשיא המדינה.



    0 תגובות