אמסלם יחתום על עסקת בזק

    איתי גדסי No Comments on אמסלם יחתום על עסקת בזק

    באישורו של היועץ המשפטי לממשלה: שר התקשורת יאשר את מכירת בזק

    ח"כ דודי אמסלם
    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת דודי אמסלם יחתום על האישור למכירת בזק, באישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. זאת לאחר שאמסלם נמנע בימים האחרונים מלחתום על העסקה, מחשש שיכנס לתסבוכת משפטית כפי שקרה לראש הממשלה נתניהו.

    אמסלם שלח הבוקר מכתב תשובה למנדלבליט, בו הודיע שיחתום על העסקה למכירת בזק, למרות שהיועמ"ש לא סיפק לשר די הבהרות בנושא. לדברי השר "למרות זאת, החלטתי לחתום על הסכם מכירת בזק, פשוט כדי לא לפגוע באזרחים שלצערי הרב, הפכו לכלי ניגוח בגלל המצב הנוכחי שאליו הגיעה חברת בזק, לא מעט בגלל "עזרתכם".

    אמסלם נימק את חתימתו ואמר: "אנו עדים למצב אומלל בו מניות וקרנות הפנסיה של אנשים תמימים עלולות להיפגע בגלל מדיניות לא-אחראית של גורמים רבים. מאחר שטובת הציבור חשובה לי יותר מהכל ועומדת בראש מעייני, אחתום על עסקת המכירה, כדי לא לפגוע במשקי הבית של אזרחי ישראל, רבים וטובים".

    השר הוסיף וכתב כי הוא עדיין מצפה לתשובות מפורטות מהיועמ"ש: "בכל מקרה, אני עדיין עומד על כך שאקבל תשובות ענייניות ומפורטות לשאלות שהועברו אליך מטעמי. לעניות דעתי, זה התפקיד המרכזי שלך כיועץ משפטי לממשלה ואני מצפה שאכן תשיב, ובהקדם האפשרי –
    בצורה עניינית לכל שאלותיי".



    0 תגובות