בשמאל זועמים ובימין מברכים על מינוי בנט: "אתגרים גדולים לפניו"

    איתי גדסי 1 Comment on בשמאל זועמים ובימין מברכים על מינוי בנט: "אתגרים גדולים לפניו"

    השמאל מזדעק על מינוי בנט: שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון תקף את מינוי נפתלי בנט לשר הביטחון: נתניהו מוכר בלי בעיה למתרפס התורן, בתמורה לעוד כמה ימי חסד. בימין בירכו על ההחלטה של ראה"מ ואיחלו בהצלחה לאור גודל האתגרים

    צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שהב"ט לשעבר, ח"כ בוגי יעלון, (כחול לבן) מגיב על מינוי בנט לשר הביטחון, ליעלון היו אינספור וויכוחים עם שר הביטחון המיועד נפתלי בנט, במיוחד בענייני הטיפול במנהרות הטרור להם התנגד לטפל בצוק איתן ובניגוד לדעתו של בנט שיש להרוס את המנהרות בכל מחיר. דבר שהביא להרס המנהרות.

    יעלון תוקף את החלטת נתניהו ואומר כי  "גם את תפקיד שר הביטחון, התפקיד הרגיש והמורכב כל כך, נתניהו מוכר בלי בעיה למתרפס התורן, בתמורה לעוד כמה ימי חסד, במרוץ ההימלטות שלו מספסל הנאשמים. נתניהו דואג רק לנתניהו. הוא המכשול לממשלת אחדות".

    יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ אמר לאחר ההודעה, כי "אתגרים בטחוניים רבים וגדולים מונחים לפתחה של מדינת ישראל, ומהיכרותי אתו אני סמוך ובטוח שהוא יוכל לעמוד בהם. בהצלחה".

    גם שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' בירך על המינוי: "איחלתי כעת לבנט בהצלחה בתפקידו כשר הביטחון, בהתמודדות מול האתגרים הביטחוניים וההתיישבותיים הרבים שישראל ניצבת בפניהם".

    יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בירך על מינוי בנט לשר הביטחון:"מברך את נפתלי בנט. לאורך כל השנים אמרנו שמקומו של נפתלי בנט בליכוד והריצה שלו ושל שקד בציונות הדתית זה אקזיט. זה לא נאמר כהקנטה אלא כעובדה. בהרבה מאוד מובנים בנט מתאים מאוד לאידיאולגיה של הליכוד".

    עוד הוסיף בן גביר, "עם מינוי בנט כשר ביטחון והצטרפות הימין החדש לסיעת הליכוד נדמה לי שנכון יהיה לעשות פריימריז בציונות הדתית ובכל מחנה הימין כדי להגיע להחלטות את מי הציבור רוצה לראות ואיזה קו יוביל את הציונות הדתית בשנים הקרובות".

    יאיר לפיד חברו לשעבר של בנט לא התלהב מהמינוי ואמר: "במקום לקדם ממשלת אחדות, נתניהו ממשיך לבצר את בלוק החסינות. אין דרך לספור את הפעמים שבהם אמר שבנט הוא ילדותי וחסר אחריות. עכשיו הוא שם בידיו את המערכת האחראית על חיי ילדינו. בגלל תיקיו הפליליים ביבי שם את האינטרס האישי הצר לפני המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מקוה שיפעל להגן על עם ישראל ולא לייצר עוד צוים לפגיעה בחיי היהודים בארצנו. יש לו הרבה מה לתקן אחרי שגיבה וחיפה על העינויים של אחינו היהודים