קיש בריאיון לאחר ההפסד: "סביבת ראה"מ פעלה נגדי בכל הכוח"

    אסתי פלד No Comments on קיש בריאיון לאחר ההפסד: "סביבת ראה"מ פעלה נגדי בכל הכוח"

    ח"כ יואב קיש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לאחר ההפסד בבחירות ליו"ר סיעת הליכוד, "אני לא הייתי מתמודד לולא הייתי מקבל את אישור ראש הממשלה"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר הפסדו בבחירות הפנימיות בליכוד על תפקיד יו"ר הסיעה. קיש אומר במפורש, "אני לא הייתי מתמודד לולא הייתי מקבל את אישור ראש הממשלה לזה, כל מי שמנסה לתאר כאילו זה נעשה מאיזה מהלך כלשהו, ראש הממשלה נתן בי אמון".

    על סיבת אי התמיכה של ראש הממשלה בו מסביר קיש, "אני לא יודע מה קרה לראש הממשלה, סביבת ראש הממשלה פעלה נגדי וזה גרם לי אכזבה מאוד גדולה, משיחתי עם ראש הממשלה הוא אמר שהוא תומך בי ולצערי זה לא היה בפועל".

    על בחירות ישירות לראשות הממשלה: "לא דיברתי עם ראש הממשלה על זה, אני יכול להגיד למה אני מתנגד לזה,אני חושב שזו הצעה רעה, היא לא תביא שום פתרון, היא לו מייצרת פיתרון לפלונטר שאנחנו נמצאים בו, נניח שיבחרו בצורה ישירה" מניח קיש.

    ושואל, "אבל איך הוא יקים קואליציה? איך יעבירו חוקים. אני מבין את האינטרס של דרעי שהוא רוצה לחזור לימים ההם שסיעות הלא מרכזיות נהנו מזה, אני לא רואה שנתניהו מפסיד בהצבעה שכזו אבל לא רואה ערך בזה".



    0 תגובות