רון טל על ביטול אירוע ההתרמה: "יש עניין לפגוע בציבור החרדי"

    אסתי פלד No Comments on רון טל על ביטול אירוע ההתרמה: "יש עניין לפגוע בציבור החרדי"

    יו"ר דירקטוריון חברת החשמל יפתח רון-טל בריאיון ל'מהדורה המרכזית' כואב את ההחלטה לבטל את אירוע ההתרמה לארגון של הרב פירר ואומר "הרב פירר הוא בעד אחדות ואיש מאמין והוא לא מוכן שאירוע שעושים לטובת הציבור יביא למחלוקת ולכן פשוט ביטל אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה הגדולה בביטול אירוע ההתרמה של ארגון "עזרא למרפא": יו"ר דירקטריון חברת החשמל יפתח רון-טל וידיד אישי של הרב אלימלך פירר, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ומחא על ביטול האירוע החשוב בכאב רב, "כואב הלב. שדולה כזאת או אחרת שגמרו לביטול של ערב שכל מטרתו הוא גיוס כספים להצלת חיים, הרב פירר מקדיש את כל חייו להצלת נפשות, ולא רק בארץ ולהאשים את הערב הזה בהדרת נשים זה ציני ולא לעניין ואין תיאור אחר חוץ מלבכות", אומר בכאב יפתח.

    יפתח מוסיף ומעיד על הרב, "הרב פירר הוא בעד אחדות ואיש מאמין והוא לא מוכן שאירוע שעושים לטובת הציבור יביא למחלוקת ולכן פשוט ביטל אותו וזה יוצר איזשהו פער מאוד גדול לציבור שאין לו חלופה אחרת. הפעילות היעוץ של הרב פירר היא בערך עשרה אחוז מפעילות העמותה עזרה למרפא".

    בסיום הריאיון מפנה יפתח רון-טל את הזום הציבורי לאירוע הדרה שנערך בתל-אביב ללא כל מחאה, "באותו שבוע בתל אביב יש הופעה של נשים בלבד שכל מטרתו הוא קידום מעמדן של הנשים אירוע ציבורי בחסות עיריית תל אביב בעוד שכאן מדובר באירוע פרטי, אין ספק שיש כאן עניין לקיים אג'נדות ולפגוע בציבור החרדי", מסביר יפתח את המחאה הצבועה והאלימה שקמה כנגד אירוע התרמה לחולים.



    0 תגובות