ראשי המדינה העלו על נס את מורשת מרן: נתניהו: "הכריע הכרעות גורליות"

    איתי גדסי No Comments on ראשי המדינה העלו על נס את מורשת מרן: נתניהו: "הכריע הכרעות גורליות"

    אירוע מיוחד ויוצא דופן שטרם ראתה כמותו הכנסת למנהיג תורני בישראל: תנועת ש"ס ערכה יום זיכרון מיוחד למרן פוסק הדור בכנסת | ראה"מ אמר באירוע: "החיבורים שלו מעידים על קומתו" | יו"ר ש"ס קרא לאחדות: "אני פונה לנתניהו וגנץ והופך את המכתב לשמות שלהם שיקימו ממשלה, זה מה היה אומר הרב עובדיה"

    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזכרה מיוחדת נערכה היום (שני) באולם 'שפרינצק' בבניין הכנסת ע"י תנועת ש"ס לכבודו ולזכרו של מרן פוסק הדור רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל רבם של רבבות בארץ ובעולם. לאזכרה המכובדת שטרם נראתה כמותה בכנסת לדמות תורנית  הגיעו ראשי המדינה ומפלגות הבית וחברי כנסת מכל סיעות הבית כמעט.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה ביחסים קרובים עם מרן הגר"ע במשך עשרות שנים אמר באזכרה: "מורשתו של הרב נשארה כאן איתנו. הרב שקד על תלמודו יומם ולילה, יושב ספון על הספר וכותב וחוקר. ניצל כל רגע. החיבורים שלו מעידים על קומתו. הרב היה קשוב לדופק החיים והכריע הכרעות גורליות בהרבה נושאים".

    .

    יו״ר ש״ס השר אריה דרעי דיבר באב ובגעגוע על האבא והמנהיג הרוחני, "גם אחרי חייו הוא איתנו. מה היה אומר אם היה עומד כאן הרב עובדיה, הממשלה עמדה להתפרק והרב עובדיה התחנן לראש הממשלה שמיר ולפרס שיקים ממשלה וכתב לו עושה שלום במרומיו.
    אני פונה לנתניהו וגנץ והופך את המכתב לשמות שלהם שיקימו ממשלה, זה מה היה אומר הרב עובדיה".

    מכתבו של מרן הרב עובדיה לפרס ושמיר להקמת ממשלת אחדות


    WhatsApp Image 2019-11-04 at 15.47.44

    יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ אמר באזכרה, "הספרים שלו נמצאים על כל שולחן ושולחן. הרב עובדיה לא היה אירוע שלא נגע לליבו. באתי אליו כרב הראשי הצבאי. כתב בכתב ידו שכל המתגיירים שהתגיירו בצבא כשרים. צדיק גדול אוהב ישראל. אני מודה להקב״ה שהיה לי זכות להיות קרוב אליו".

    .

    יו״ר הסוכנות בוזי הרצוג אמר באזכרה: ״הרב עובדיה היה הדמות התורנית החשובה ביותר, הנשר של דורינו, הספרות שלו מדהימה. היה מנהיג מדיני הלכתי ורוחני. קיבלתי הרבה פליקים וסטירות ממנו וזה היה מדהים״.

    יו"ר העבודה עמיר פרץ נאם בטקס ואמר: ״אני שומר הרבה ספרים שלו, הכתב שלו היה כמו ציור. כבוד גדול לנו להוקיר את זכרו. הרב השאיר אחריו מורשת עצומה. היה עבור כולנו עטרת ראשינו״.

    גנץ בכנסת על מרן

    ח"כ נפתלי בנט אמר באזכרה ״הרב עובדיה ראה לא רק את ההלכה אלא לצד ההלכה הוא ראה את הנשמה, את הבנאדם, את הזעקה, את החמלה, את התמונה הגדולה. ונדמה לי שמעבר לגדולה ההלכתית זו המורשת לעם ישראל בדורנו – לראות איך מעבר לאותיות הקטנות קטנות כולנו יכולים להתעלות.

    כאן, בחדר הזה, נמצאים ראש הממשלה ויושב ראש כחול לבן. בשם כל הבית הזה אני מפציר להתעלות מעל ענייני היום יום ולהקים ממשלת אחדות בישראל.
    יהי זכרו של הרב עובדיה יוסף ברוך״.

    .

     

    בכינוס זיכרון מיוחד של סיעת ש״ס בכנסת לציון 6 שנים לפטירתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ״ל השתתפו והדליקו נר לזכרו צמרת המדינה, שרים וחברי כנסת: רה״מ בנימין נתניהו, יו״ר ש״ס השר דרעי, יו״ר ׳כחול לבן׳ בני גנץ, יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין, נפתלי בנט, השר דודי אמסלם, עמיר פרץ, ניר ברקת, בוגי יעלון, השר יצחק וקנין, מאיר כהן, מירב מיכאלי, יועז הנדל, אבי דיכטר, השר אלקין, השר יריב לוין, השר רפי פרץ, השר ישראל כץ, חיים כץ, בוז׳י הרצוג, איילת שקד, אבי ניסנקורן, שרן השכל, רויטל סוויד, חילי טרופר, מיקי חימוביץ, פנינה תמנו, השרה מירי רגב, השרה יפעת ביטון, גבי אשכנזי, גדעון סער, קטי שטרית, דוד ביטן, תמר זנדברג, עודד פורר, צביקה האוזר, אופיר כץ, משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, יעקב טסלר, השר צחי הנגבי, השר גלעד ארדן, השר שטייניץ, קרן ברק וכל חברי הכנסת של סיעת ש״ס.

     



    0 תגובות