- רדיו קול חי - -

ימי מכירות משתלמים באלדן

הרכבים יימכרו החל מ-25,000 ₪ או עד 100 תשלומים. בנוסף ישנם מחירים מיוחדים על הדגמים הבאים:: סקודה אוקטביה החל מ-499 ₪ לחודש, סובארו אימפרזה החל מ-199 ₪ לחודש, קיה ספורטאז' החל מ-599 ₪ לחודש ופולקסווגן ג'טה TSI החל מ-299 ₪ לחודש.

'אלדן' חברת המכירה, הליסינג וההשכרה הישראלית המובילה, זוכה פעם אחר פעם לשיעור נאמנות גבוה של הלקוחות – על פי סקר שביעות רצון של מכון המחקר "שילוב" עולה כי 90% מלקוחות אלדן ממליצים על אלדן, בזכות האמינות, השירות וגם בזכות המחירים ותנאי המימון המשתלמים.

ברכישת רכב באלדן תיהנו גם משיטת "הקניה הבטוחה", הכוללת תעודת זהות לרכב – שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות, מבחן אלדן – בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי, אחריות מורחבת – על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים ברכב וללא כל השתתפות עצמית, כמו כן אלדן מציעה את שירות "לא מתאים לך? תחזיר!" שמאפשר לרכוש את הרכב, לנסוע ולהתנסות במשך מספר ימים ואם לא מתאים, מכל סיבה שהיא, ניתן להחזירו (בקיזוז תשלום דמי שכירות מינימליים בגין הימים שחלפו).

עסקת הלוואת בלון ל- 36 חודשים מותנית בתשלום מקדמה. בכפוף לתנאי המלווה מימון ישיר מקבוצת ישיר (2006) בע"מ. בכפוף לתקנון. אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. תקף לרכבים מיד ראשונה בלבד.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר אלדן eldan.co.il או בטלפון 3003*.