פרקליטתו של אוריך: "המשטרה מבקשת מביה"ש שילבין את הפגמים"

    אסתי פלד 1 Comment on פרקליטתו של אוריך: "המשטרה מבקשת מביה"ש שילבין את הפגמים"

    עו"ד נועה מלישטיין פרקליטתו של דובר ראש הממשלה יונתן אוריך בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית', התייחסה לפרשת המגאפון-גייט, בו נחקר אוריך באזהרה על הטרדת עד מדינה, "מדובר בגימיק בתוך קמפיין פוליטי, שנתן קונטרה לאותם פוליטיקאים שחגגו על תמלילי חקירת עד המדינה. קמפיין פוליטי לא אמור להיחקר" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פקליטתו של יונתן אוריך, עו"ד נועה מלישטיין התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחסה לבקשה של המשטרה והפרקליטות לחטט בפלאפונים של יועצי ראש הממשלה הקרובים בפרשה הזניחה של מגאפון-גייט: "אנחנו טוענים שלוש טענות עקריות: המשטרה נוהגת באכיפה בררנית, החוקרת התנהלת שלא כשורה לכל אורך החקירה, ומדובר בקמפיין של הליכוד ולא בכוונת הטרדת עד".

    עוד הוסיפה עו"ד מילשטיין לטעון, "בסוף השאלה היא האם הייתה כאן כוונה להטריד או רצון להטריד. מה רצו להשיג מהרכב. מה שקרה באותם ימים,  פרסם אחד הערוצים תמלילים מחקירת עד המדינה. הפוליטיקאים לקחו את אותם תמלילים וניסו ליצור הישגים פוליטיים מאותם תמלילים".

    "קמפיין הליכוד עם הרכב רצה לתת קונטרה לאותה תעמולה, ולהציג תמלילים שונים של עד המדינה. שהוא ואמר שלא היו עבירות והוא לא יהיה עד מדינה כי ראש הממשלה לא עשה עבירות" אומרת עו"ד מילשטיין והוסיפה כי בליכוד חשבו שהתמלילים יעלו לכותרות, "אם יהיה גימיק מעניין. ברור שהאירוע הזה הוא קמפיין פוליטי תקשורתי ולכן לא צריך כלל להיחקר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      במקום להודות. להפנים ולנסות למזער נזקים אישים. בחרו בצוות של הפושע ללכת עד הסוף. ולהמר על המדך חייהם הצעירים בכלא לשנים לא מעטות.
      עבירת תשע שנים. תמצא אותם גמורים. עצוב.
      עצוב שאנשים מוכשרים מוכנים למות למענו.
      עצוב וקשה להבין.

      פרי מקולקל לא קיים בארץ…ראיות שנאספות על ידי המשטרה גם בפגמים בחקירה. לא ייפסלו. עיצות גרועות ופאניקה בלי קוו הגנה הגיוני. ואת הכסף לציון אמיר??? תקחו מאיתנו. בתחבולות. איכ! אתם דוחים!