גפני תוקף את הספין כנגד החרדים: "מדוע ששקד לא תתפשר ותביא את מרצ?"

    איתי גדסי No Comments on גפני תוקף את הספין כנגד החרדים: "מדוע ששקד לא תתפשר ותביא את מרצ?"

    יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף את האתרוג לו זוכה שנוא התקשורת לשעבר אביגדור ליברמן, בגלל מלחמתו בנתניהו ובחרדים: "חבל שהתקשורת חוששת לדבר על האיש שבגללו כולנו בסרט הזה, שמו ליברמן", אמר גפני ותקף את מחול הצביעות, "הייתי הופך להיות יקיר התקשורת אם הייתי הולך עם השמאל"

    יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס היום (ראשון) למצב המתוח במערכת הפוליטית והניסיונות להרכבת ממשלה שכרגע רחוקה מאוד מ-61 חברים בקואליציה: "בחירות שלישיות משמעותן אסון כלכלי. והדוגמא הבולטת ביותר היא מערכת הבריאות שבקריסה כלכלית. המדינה לא תצליח להתאושש מזה, זה אסון".

    גפני המשיך ותקף את הדרישה רק מהחרדים להתפשר על אמונתם בשעה שכולם גוררים רגלים, "אני מוכן להתפשר על תפקידים, לא על מה שבציפור הנפש שלי. למה ששקד לא תתפשר כדי להביא את מרצ לקואליציה? הרי צריך אחדות".

    גפני תקף גם את האתרוג שזוכה לו ליברמן מהתקשורת, "ליברמן לא הולך שנה שלמה לא לשמאל ולא לימין. הוא עומד על הגדר ובינתיים המדינה מושבתת. חבל שהתקשורת חוששת לדבר על האיש שבגללו כולנו בסרט הזה, שמו ליברמן. הייתי הופך להיות יקיר התקשורת אם הייתי הולך עם השמאל." את הדברים אמר גפני בראיון לברדוגו וולינסקי בגל"צ.



    0 תגובות