מפגש הכנה לוועידת הרפואה וההלכה השנתית

    עפר גדנקן No Comments on מפגש הכנה לוועידת הרפואה וההלכה השנתית

    ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן: "הנכונות הגדולה של רבני הערים וראשי הקהילות במחוז להשתתף בוועידה מוכיחים את עוצמתה וחשיבות קיומה" * מכבי מובילה את מהפכת הבריאות במחוז הצפון עם הצטרפות שיא של חברים והתפתחות שירותי הרפואה בכל הערים * הכינוס יעסוק במגוון סוגיות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל תוך מתן דגש על עקרונות הבריאות ותפיסת השירות של מכבי* בוועידה צפויים להשתתף רבנים, בכירים בענף הבריאות בישראל, עסקנים ואישי ציבור נוספים.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נערך מפגש הכנה לקראת ועידת הרפואה השנתית של מכבי במחוז הצפון. בכנס השתתפו: ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן, המנהל הרפואי של המחוז ד"ר אייל פרומן, מנהלי המרכזים הרפואיים במרחבים ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי מהערים השונות במחוז הצפון.

    בישיבה המקדימה הועלו לדיון סוגיות הנוגעות בתוכן ומהות הועידה שתתקיים במחוז הצפון במהלך החודש הקרוב בהשתתפות רבני הערים, מורי הוראה, גורמי רפואה משמעותיים במערכת הבריאות בישראל, לצד עסקני רפואה, אישי ציבור רבים ומובילי דעה.

    "הועידה השנתית לרפואה" הוכרזה על ידי מכבי שירותי בריאות על רקע פרסום נתוני המעברים בין קופות החולים לשנת 2018 שפרסם המוסד לביטוח לאומי, ממנו עולה כי מכבי מובילה במחוז הצפון בשיעור הצטרפות מבוטחים מבין כלל קופות החולים במחוז.

    הנתונים הללו המצביעים על מעמדה של מכבי כקופת החולים המובילה בישראל בכלל ובערי הצפון בפרט, הביאה את הנהלת מכבי להכריז על הוועידה החשובה שזוכה למשנה תוקף לנוכח מהפכת הבריאות שמובילה מכבי במחוז הצפון בשנים האחרונות עם פתיחתם של מרכזים רפואיים חדשים ומתקדמים בערים חיפה, נצרת עלית, הר יונה, קרית אתא, טבריה ומגדל העמק ופיתוח והרחבת השירותים בכל רחבי המחוז בהתאמה לאורח החיים של המגזר החרדי ההולך ומתפתח בכל רחבי המחוז עם הצטרפותם של אלפי משפחות לקהילות החרדיות בערים השונות.

    שיתוף הפעולה עם ראשי הקהילות, התפתחות הקהילות והצטרפותם של מאות חברים למכבי במעבר האחרון והרחבת השירותים בכל רחבי המחוז- הובילו להחלטת הנהלת מכבי ובראשה ראש המחוז, ד"ר גלית קאופמן- לקיים את הועידה השנתית לרפואה במחוז הצפון.

    הרב אליעזר רוזנברג, מתאם קשרי הקהילה בחיפה ויו"ר ועדת המכינה של הוועידה השנתית "אנו שמחים לעמוד מאחורי מיזם חשוב ומשמעותי שכזה. הועידה השנתית לרפואה מתעתדת להיות הועידה הגדולה ביותר שערכה מכבי עד כה ותהווה מגדלור רפואי הלכתי עוצמתי במחוז הצפון בפרט ובמערכת הבריאות בישראל בכלל".

    כחלק מהוועידה יתקיים כינוס לנשות הרבנים, זאת על מנת לתת להן כלים בכדי שיוכלו להעניק סיוע רחב ומקצועי יותר לחברות מכבי.



    0 תגובות