נתניהו בישיבת הממשלה: "אנחנו בתקופה ביטחונית רגישה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בישיבת הממשלה: "אנחנו בתקופה ביטחונית רגישה"

    ראש הממשלה חשף בדבריו בפתח ישיבת הממשלה כי הוא הורה אישית באילו מטרות של חמאס לפגוע בליל שבת: "הוריתי על שורה של מטרות שעלינו לתקוף ולכן חיל האוויר תקף אותן, וודאי יכולתם להתרשם מעוצמת התקיפה"

    ישיבת הממשלה צילום: אלכס קולומוסקי, פלאש 90
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בדבריו בפתח ישיבת הממשלה היום התייחס למצב הביטחוני המתוח ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה ביטחונית מאוד רגישה ונפיצה בכמה וכמה זירות במזרח, בצפון ובדרום. מיד לאחר הירי על עוטף עזה כינסתי דיון של צמרת הביטחון בקריה. הוריתי על שורה של מטרות שעלינו לתקוף ולכן חיל האוויר תקף אותן, וודאי יכולתם להתרשם מעוצמת התקיפה".

    נתניהו האשים בדבריו את ארגון החמאס בכל ירי מרצועת עזה, גם כזה שבוצע על ידי ארגונים אחרים מהרצועה: "צריך להבין שחמאס נושא באחריות מבחינתנו לכל התקפה שיוצאת משטחה של רצועת עזה. אני לא מתכוון לפרט כאן את התוכניות שלנו. אנחנו נמשיך לפעול בכל הזירות למען ביטחון מדינת ישראל, גם באמצעים גלויים וגם באמצעים סמויים, בים, באוויר וביבשה".

    נתניהו התייחס גם לעניין השבויים והנעדרים המוחזקים לכאורה בידי החמאס ברצועת עזה: "אנחנו נמשיך את המאמצים שלנו למען החזרת שבוינו ונעדרינו. בעניין הזה אני רוצה לומר שיש לי אמון מלא בירון בלום שעושה את עבודתו בצורה אמינה, רצינית ומקצועית".

    לסיום אמר נתניהו כי ישראל תנקוט במדיניות של אפס סובלנות כלפי מיידי אבנים, ואחרים הפוגעים בחיילי צה"ל בכל מיני אמצעים: "אני מבקש להוסיף דבר נוסף, אנחנו לא נסבול זריקת אבנים או כל התקפה אחרת על חיילי צה״ל שעושים את פעולתם, ממלאים את חובתם ומגינים על כולנו גם ביהודה ושומרון ובכל מקום אחר בארץ", אמר נתניהו.

    יצויין, כי בליל שבת הותקפו מתחמים שהכילו מערכות נ"מ ששיבשו את שגרת חייהם של תושבי העוטף, והיוו איום על המרחב האווירי ברצועה.



    0 תגובות