סגן השר ליצמן בכנס אגוד"י: "צריך להתכונן לבחירות שלישיות"

    איתי גדסי No Comments on סגן השר ליצמן בכנס אגוד"י: "צריך להתכונן לבחירות שלישיות"

    בכנס של אגוד"י נאמו סגני השרים פרוש וליצמן. בנאומו העריך ליצמן כי לא זז כלום במערכת הפוליטית ולכן יהיו בחירות שלישיות, "כל הבלאגן הפוליטי האמיתי יחל ב-21 הימים האחרונים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר יעקב ליצמן נאם היום (שלישי) בכנס אגודת ישראל לסיכום מערכת הבחירות, והתייחס למצב הפוליטי הבעייתי בה ישראל נמצאת. להערכתו של ליצמן יהיו בחירות בפעם השלישית. לצמן הוסיף, "כל הבלאגן יהיה ב-21 יום האחרונים של הרכבת הממשלה".

    הכנס כאן זה סיכום הבחירות לכנסת ה-22 אבל מבחינתי גם פתיחת מערכת הבחירות לכנסת ה-23. כנראה שאין שום התקדמות ואין שום דבר. אנחנו צריכים להתכונן לעוד פעם בחירות. במשך 20 שנה לא היה דבר כזה של פעם אחר פעם בחירות זה אומר משמיים דרשני, משהו לא טוב קורה כאן.

    על הוויכוחים הפנימיים בין אגודה לדגל שאל ליצמן את הנוכחים, "בימים האחרונים אני שומע וויכוחים מטעם דגל או אגודה מי יותר גדול? גם ככה אנחנו עם הסכם לעשר שנים אז בשביל מה צריך לריב?".

    על כוונות כחול לבן אומר ליצמן, "הם מדברים על הכותל, תחבורה בשבת. הם עושים הכל כדי שלא נהיה בקואלציה. זה לא אכפת לנו אפשר גם להיות באופוזיציה. אבל הבעייה הגדולה זה עניין הגיוס והשבת. אנחנו כפופים רק למועצת גדולי התורה ונשמע מה שהם אומרים לנו".

    נאום ליצמן:

    צילום: פלאש 90

    סגן השר מאיר פרוש אמר בכנס אגו"י: "אנחנו במצב חדש ונדרשים להיערך לגוש שפועל נגדינו לנטרל אותנו מכל השפעה וכח ממשלתי, זה דורש היערכות וחשיבה מחודשת. ליברמן נשאב נגדינו כשהבין שיותר מ 600 אלף איש מעל גיל 18 הצביעו לרשימה חרדית, מול 5-8 מנדטים שלו".



    0 תגובות