ארדן תוקף: "ההדלפות לא נחקרות אבל באירוע שולי מחרימים פלאפונים"

    איתי גדסי No Comments on ארדן תוקף: "ההדלפות לא נחקרות אבל באירוע שולי מחרימים פלאפונים"

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן מותח ביקורת חריפה על הפרקליטות והמשטרה בהתנהלותם מול ראש הממשלה, ארדן רמז כי מדובר באכיפה בררנית שמופעלת רק מול ראש הממשלה ובשיאה בהחרמת הפלאפונים של קרוביו בגין מחאה שלא הטרידה איש, "אני אומר בצער שספק אם הייתה נחקרת במקרה אחר, מתחייב לכל הפחות מתן הסבר ודיווח ברור לציבור, כדי שאמונו בגורמי אכיפת החוק לא ייפגע"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס היום (שלישי) בטקס חנוכת תחנת המשטרה החדשה בטמרה לחקירת יועצי ראש הממשלה: "בימים האחרונים אנו עדים לדיון ציבורי נוקב אודות הפעלת הסמכות של מערכת אכיפת החוק כנגד יועצי ראש הממשלה בגין חשד להטרדת עד. אני מרגיש צורך להתייחס לכך כי יש לכך השפעה גדולה בעיני על אמון הציבור".

    ארדן הטיל ספק בלשון המעטה בצורך החרמת הפלאפונים, "ספק רב בעיני אם המחוקק, שחוקק את עבירת הטרדת עד כיוון למחאה פומבית שגלויה לעין כל. מחאה שדומה אולי לשיח ולביקורות שמופיעות גם ברשתות החברתיות".

    השר הטיח ביקורת קשה באכיפה הבררנית שנראית במשטרה ובפרקליטות, "פתיחת חקירה, ושימוש בצעדים פולשניים, חייבת להתבצע רק כאשר נחיצות האמצעים ברורה. כאשר מדובר בספק בהתקיימותה של עבירה, ואני אומר בצער שספק אם היתה נחקרת במקרה אחר, מתחייב לכל הפחות מתן הסבר ודיווח ברור לציבור, כדי שאמונו בגורמי אכיפת החוק לא ייפגע".

    השר ארדן המשיך ותקף את מדיניות האנטי נתניהו במשטרה ובפרקליטות, "כאשר הדלפות מחקירות אינן נחקרות, למרות פניות רבות שלי ליועץ המשפטי לממשלה ואינני קובע מאיפה ההדלפות אם מהפרקליטות או מהמשטרה או מעורכי הדין, אך מחאה שולית מול ביתו של עד מדינה נחקרת פלילית ובאמצעים פולשניים, על גורמי אכיפת החוק להסביר לציבור את שיקול דעתם בהפעלת הכוח וחובתם לפרט את שיקול הדעת כדי שאמון הציבור לא ייפגע".



    0 תגובות